Netflix оновлює пошук за допомогою штучного інтелекту

0
1 652 views
Netflix оновлює пошук за допомогою штучного інтелекту

Netflix створює новий пошуковий сервіс, спрямований на покращення досвіду пошуку, і для цього він збирається використовувати штучний інтелект, заявив генеральний директор компанії Грег Пітерс під час конференц-дзвінка, присвяченого результатам першого кварталу.

За словами Пітерса, Netflix працює над “інтерактивним пошуком, який базується на генеративних технологіях”, щоб допомогти людям знаходити різні назви.

Відповідаючи на запитання аналітика, Пітерс сказав, що найпопулярніші фільми компанії, які домінують у популярних обговореннях, привертають 1% трафіку, і через цю тенденцію покращення пошуку та рекомендацій є важливим для компанії.

“Існує більше можливостей для покращення пошуку та рекомендацій, а отже, для створення більшої цінності для користувачів, а отже, для пошуку найбільшої аудиторії для наших видань”, – сказав він.

Раніше цього місяця агентство Bloomberg повідомило, що Netflix тестує пошук на основі OpenAI з окремими клієнтами в Австралії та Новій Зеландії.

Компанія, яка також почала тестувати новий дизайн домашньої сторінки у своєму телевізійному додатку, що передбачає новий спосіб відображення назв та описів шоу, планує широко впровадити його пізніше цього року.

“Це [редизайн домашньої сторінки] – це те, в чому ми не робили великих структурних змін більше десяти років. Ми віримо, що це значно покращить процес пошуку на Netflix. Ми відшліфовували та вдосконалювали цей досвід на основі інформації, отриманої від користувачів, які ним користувалися”, – зазначив Пітерс.