GMS отримала статус Платинового партнера в рамках «Програми зростання партнерів Rakuten Viber». Це знаменує важливу віху в глобальній місії GMS з надання брендам комунікаційного досвіду наступного покоління.
GMS є провідним глобальним партнером у сфері комунікаційних рішень на основі штучного інтелекту для мобільних операторів та підприємств.
Партнерство GMS та Rakuten Viber
Партнерство між компаніями розпочалося ще у 2015 році, коли GMS почала знайомити українські бренди з продуктами Rakuten Viber. GMS очолила просування послуг обміну повідомленнями Viber серед бізнесу в Україні, і в подальшому допомогла тисячам компаній у всьому світі налагодити діалоги зі своїми клієнтами, розширити охоплення, підвищити лояльність клієнтів та стимулювати розвиток бізнесів.
Генеральний директор Rakuten Viber Офір Еяль представив новий статус партнера Чарльзу Апчьорчу, генеральному директору GMS на Mobile World Congress (MWC) 2025 у Барселоні.
Перспективи співпраці
«GMS була першим партнером Rakuten Viber в Україні та відіграла вирішальну роль у запуску сервісів обміну повідомленнями в країні. Розуміючи майбутнє комунікацій, об’єднуючи зусилля та досвід із такими партнерами, як Rakuten Viber, і використовуючи потужність штучного інтелекту, ми впевнено продовжуємо виводити клієнтський досвід в Україні на новий рівень», – каже Андрій Тумка, директор з розвитку бізнесу GMS в Україні.
Як Платиновий партнер, GMS зможе запропонувати своїм клієнтам ранній доступ до нових продуктів і функцій, а експерти компанії отримають пріоритетний доступ до центру знань.
«Ця програма спрямована не лише на розвиток бізнесу. Йдеться про побудову справжнього партнерства між Rakuten Viber і GMS, яке процвітає завдяки спільним успіху та інноваціям», – додає Крістіна Констандаке, директор з доходів Rakuten Viber.