Телефонний зв’язок досі залишається важливим, якщо не головним каналом комунікації між бізнесом та клієнтами. Щоб цей процес був досконалим, варто запроваджувати відповідні інструменти, такі як ip телефонія.
Віртуальна АТС: поняття та основні функції
Віртуальна АТС ― це система телефонії, яка працює в хмарі з використанням мережі інтернет. Вона дозволяє приймати та здійснювати телефонні дзвінки, призначати правила для розподілу викликів, налаштовувати голосове меню, відправляти та приймати голосові й текстові повідомлення та багато іншого.
Основні функції віртуальної АТС:
-
- маршрутизація викликів;
- аналіз даних про дзвінки;
- голосова пошта;
- черга дзвінків;
- віджет зворотнього дзвінку;
- автовідповідач;
- звіти продуктивності менеджерів;
- інтеграція з CRM та іншими системами;
- та багато інших.
Завдяки функціональним можливостям віртуальної телефонії, бізнес може побудувати автоматизовану та зручну систему для внутрішньої та зовнішньої комунікації, що повністю відповідає потребам та процесам компанії.
Переваги використання віртуальної АТС для бізнесу
Переваги віртуальної телефонії особливо очевидні, якщо порівнювати її можливості з традиційним та мобільним зв’язком.
- Вигідність. Оскільки віртуальна АТС працює в хмарі, підключення телефонії не вимагає додаткових витрат: покупки обладнання та виконання монтажних робіт. Підключення зв’язку можливе навіть за один робочий день.
- Оптимізація телефонної інфраструктури. Побудуйте власну систему для зручного спілкування з клієнтами, партнерами, постачальниками та виконавцями, а також зі співробітниками. Встановіть логіку маршрутизації дзвінків.
- Мобільність та доступність. Ваші менеджери матимуть доступ до хмарної системи та можуть комунікувати телефоном навіть з дому. Завдяки віртуальним номерам можна працювати в різних країнах та створити сервісний центр, доступний 24/7 по всьому світу.
- Краще клієнтське обслуговування. Ваші менеджери не пропускатимуть виклики. Звіти про продуктивність роботи та записи розмов допоможуть вам постійно вдосконалювати рівень сервісу та комунікації.
Функціональність та застосування віртуальної АТС
Значною перевагою віртуальної телефонії є інтеграція з іншими системами. Це посилює та розширює можливості кожного інструменту та оптимізує процеси.
Наприклад, завдяки інтеграції віртуальної АТС з CRM, кожен дзвінок автоматично створює в системі контакт, завдання, угоду. Запис розмови, а також повідомлення голосової пошти, також завжди долучається до картки та безстроково зберігається в системі, тому менеджери не забудуть деталей комунікації. Це лише один з безлічі прикладів застосування можливостей віртуальної телефонії для зручності роботи та покращення клієнтського обслуговування.
Висновки
Віртуальна АТС ― це мультифункціональний та гнучкий сервіс, що ідеально підходить для потреб бізнесу. Безліч українських підприємств вже оцінили вигідність та зменшення витрат на зв’язок, зручність оптимізації процесів, мобільність, позитивні зміни в обслуговуванні клієнтів.
До того ж телефонія гнучко достосовується до змін в процесі розвитку бізнесу. Якщо компанія зростає, телефонія також масштабується ― ви можете додати телефонні номери, розширити чи адаптувати до нових потреб функціонал.