Amazon хоче розірвати відносини з Поштовою службою США

0
107 views
Amazon хоче розірвати відносини з Поштовою службою США

За інформацією The Washington Post, Amazon розглядає можливість припинення використання послуг Поштової служби США та створення власної мережі доставки, яка складе їй конкуренцію. Гігант електронної комерції витрачає понад 6 мільярдів доларів на рік на послуги державного поштового оператора, що становить трохи менше 8% від загального доходу служби. Це більше, ніж у 2019 році, коли витрати становили трохи менше 4 мільярдів доларів, і Amazon продовжує зростати.

Однак, схоже, що розрив може бути пов’язаний з провалом переговорів між Amazon і USPS, а не з тим, що Amazon проактивно виводить свій бізнес. Amazon надав Engadget наступну заяву щодо повідомлення The Post і своїх переговорів з USPS:

«USPS є давнім і надійним партнером, і ми як і раніше прагнемо до співпраці. Ми продовжуємо обговорювати способи розширення нашого партнерства, що збільшить наші витрати на їхні послуги, і сподіваємося незабаром отримати від них більше інформації — з метою продовження наших відносин, які почалися більше 30 років тому. Ми були здивовані, дізнавшись, що вони хочуть провести аукціон після майже року переговорів, тому нам ще багато над чим працювати. З огляду на зміну напрямку та невизначеність, яку це додає нашій мережі доставки, ми оцінюємо всі наші варіанти, які забезпечать нам можливість продовжувати доставку для наших клієнтів».

Аукціон, про який згадує Amazon, буде «зворотним аукціоном», за даними The Post. USPS буде пропонувати свої поштові послуги тому, хто запропонує найвищу ціну, що, по суті, змусить Amazon та інших великих відправників конкурувати за ресурси USPS. Як повідомляється, цей крок є результатом зриву переговорів між Amazon і USPS.

Протягом останнього десятиліття Amazon інвестувала значні кошти в логістику доставки, придбавши власні літаки Boeing, випустивши на ринок електричні фургони для доставки і поступово розбудовуючи мережу доставки дронами. За даними індексу доставки посилок Pitney Bowes, минулого року Amazon обробила понад 6,3 млрд посилок, що на 7% більше, ніж у попередньому році. USPS, зі свого боку, обробила приблизно 6,9 мільярда посилок, що на 3% більше, ніж у 2023 році. Тобто мережа доставки Amazon вже може обробляти понад 90% обсягу Поштової служби США (принаймні за сухими цифрами).

USPS вже деякий час перебуває у скрутному фінансовому становищі, втрачаючи мільярди доларів на рік. Як повідомляється, переговори між Amazon і державним перевізником зайшли в глухий кут, що разом з необхідністю агентства постійно підвищувати ціни може змусити компанію ще більш терміново позбутися залежності від цієї служби.

Поштова служба намагається модернізуватися і адаптуватися (її спроба електрифікувати автопарк зазнала невдачі) на ринку, де такі компанії, як Amazon і Walmart, інвестують мільярди в блискавичну доставку посилок по всій країні. Постійне прискорення цифровізації комунікацій та значні інвестиції в приватні транспортні операції загрожують самому існуванню одного з найбільших суспільних благ країни.

Оновлення, 4 грудня 2025 року, 14:24 за східним часом: Ця стаття була оновлена заявою Amazon та додатковими деталями про «зворотний аукціон», який USPS, як повідомляється, хоче провести, якщо більше не буде співпрацювати з Amazon.