Навіть під час війни команда розробників та дизайнерів АЛЛО продовжили оновлювати застосунок та додавати новий функціонал.
Редизайн картки товару
- Повністю перероблено картку товару, зокрема, збільшено розмір фотографії, тож користувачі можуть детально розгледіти продукт, що їх зацікавив.
- Зручнішою стала навігація між категоріями та підкатегоріями, а також за параметрами товару, як-от колір, пам’ять тощо.
- Оновлено вигляд блоку відеоконсультацій з продавцями АЛЛО; відтепер він неактивний у час, коли консультації наживо недоступні.
- З’явилася нова функція повідомлення користувачів про те, що вони поклали товар у кошик.
- На головному екрані застосунку додано рекомендовані товари, лідери продажів та новинки.
- Додано віджет «Зв’язатися з нами» для спілкування з контакт-центром АЛЛО, тепер клієнт одразу може написати повідомлення в месенджері чи зателефонувати.
Мобільний застосунок АЛЛО було розроблено спеціально для зручності наших покупців ще у 2016 році. Кожний п’ятий онлайн-користувач робить покупки на маркетплейсі АЛЛО саме через застосунок. Він абсолютно безкоштовний, без реклами, до того ж, дозволяє заробити бонусні АЛЛО Гроші за реєстрацію, а також скористатися СhatGPT. Застосунок постійно оновлюється – впевнений, що клієнти вже помітили зміни. А згодом користуватися застосунком стане ще зручніше.
Про це розповідає Максим Веденєєв, директор з цифрових технологій АЛЛО:
“Наразі ми на шляху до перетворення мобільного застосунку АЛЛО на SuperApp. Це одна зі стратегічних задач компанії”.
План до кінця року
Перелік товарів зазнає змін: клієнти відразу бачитимуть знижки, доступні кольори, кількість продавців, чи бере товар участь в акції. До кінця року буде оновлено розділ АЛЛО Гроші: клієнтам стане зручніше бачити нарахований та списаний кешбек. Редизайн торкнеться й каталогу товарів.
В розділі «Мої замовлення» користувачі незабаром побачать деталі замовлення: маршрут доставки, вміст посилки, вартість замовлення. Наразі у розробці опція рекомендації всіх можливих аксесуарів до замовленого товару, щоб клієнтам було зручно робити необхідні покупки.
Мобільний шопінг – це зручний спосіб робити покупки. Доля мобільного трафіка зростає у світі та в Україні. Мобільний застосунок АЛЛО – це iOS- та Android-версії національного маркетплейсу АЛЛО з мільйонами необхідних товарів у каталозі від продавця АЛЛО та партнерів маркетплейсу.
У застосунку АЛЛО можна дізнатися про акції, знижки та найвигідніші пропозиції щодо покупки необхідних товарів. В мобільному застосунку АЛЛО користувачі можуть знайти спеціальні знижки при купівлі товарів, деталі маршруту посилки із замовленням та доступ до програми лояльності АЛЛО Гроші.