CITY, RUFFER, MINI та RANGER – електровелосипеди Maxxter для міста та передмістя

0
588 views

Крім цікавих електричних самокатів, які ми розглянули трохи раніше, у бренду Maxxter є ціла когорта найрізноманітніших за дизайном та функціональними особливостями електровелосипедів. Цілком можливо, що після знайомства з ними в цій статті, ви захочете придбати один саме для себе. Що ж, поїхали!

Maxxter CITY

Особливо мені подобаються моделі, які не отримали раму в класичному розумінні цього слова. Вони виглядають, як мінімум, круто. А ще вони дуже акуратні, по своєму вишукані та цікаві з функціональної точки зору. Але давайте за все по черзі.

Maxxter CITY – це модель в сріблястому, світло-синьому та сірому кольорових рішеннях. На цей час всі вони є в продажу, тож придбати той, що сподобається проблемою не буде.

Їздити можна як на електротязі, так і класичним чином, покручуючи педальки. Запас ходу – до 40 кілометрів, залежить від рельєфу місцевості та навантаження. Вбудований електромотор дозволяє пересуватись на великі дистанції навіть новачкам. Максимальна швидкість – до 25 км/год. 250Вт двигун вбудований в заднє колесо є абсолютно безшумним. Крім того, останній не боїться вологи.

Ключовий режим роботи двигуна – допомога при педалюванні (PAS). Цей режим дозволяє підключати двигун автоматично як тільки велосипедист починає крутити педалі. Якщо ж користувач перестає це робити, поїздка відбувається по інерції.

Час, що потрібний на підзарядку встановленої тут батареї 36В/10А•год – до 8 годин. Максимальне навантаження – до 110 кг.

Maxxter CITY LITE

На мій погляд, перед нами, перш за все, підліткова модель! Чому так? Все через особливості конструкції рами велосипеда. Втім, на основі вже власних спостережень, можу додати, що «молодим і енергійним» у віці 25+ Maxxter CITY LITE теж сподобається.

Подібно згаданій вище Maxxter CITY, Maxxter CITY LITE також доступний в трьох кольорах. Однак ці відтінки не такі яскраві – білий, графіт та чорний. Очевидно, орієнтовано, перш за все, на користувачів, котрим подобається більш витримана та строга зовнішність.

В основі тут 250W, безколекторний двигун, який приводить в роботу батарея на 36В/8А•год. Ця модель, звісно також підтримує режим PAS, а крім того, має таку приємність в комплекті постачання, як світлодіодний ліхтарик.

Запас ходу – до 30 км при навантаженні до 110 кг і рельєфу місцевості, що наближений до ідеального. Кажучи простіше, мова про «покатушки» по рівній асфальтованій дорозі.

Maxxter CITY LITE оснащено передніми гальмами V-brake та задніми барабанними. Діаметр коліс – 20 дюймів, а максимальна швидкість – до 25 км/год. Що не кажіть, а на увагу заслуговує. І це як мінімум!

Maxxter RUFFER

А ось це вже «кінь» для підлітків і ніяк інакше. Ні, винятки звичайно будуть, але небагато – бо ж тут компромісів між аудиторією 17+ і 25+ вже значно менше. ОК, нічого в цьому поганого нема, адже продуктовий портфель Maxxter щодо електричних велосипедів дуже широкий, а тому зробити окремо «молодецьке і крутеньке»… Хм, а чому б і ні.
Отже, два варіанти кольорів – чорно-сріблястий та чорно-зелений. Який варіант цікавіший? Якщо спитаєте мене, я б брав би перший. Але аргументів, чому саме так не буде – думка суб’єктивна. Чорно-зелене поєднання, втім, своїх поціновувачів також знайде.

Складна конструкція! Чим це круто? Ну, як мінімум, мобільністю. Звичайно, навіть в такому вигляді RUFFER поміститься далеко не в кожне багажне відділення авто, але в чималу кількість, і це вже додатковий плюс.

В основі – літієва батарея на 48В/7.5А•год. В «компанії» з 250W, безколекторним двигуном, користувач на виході отримує до 40 кілометрів на одному заряді. Погодьтесь – це немало.

Окрема увага до 7 швидкостей «на борту» та перемикача Shimano.

Діаметр коліс – 20 дюймів. До речі тут заявлено про покращену прохідність.

Час підзарядки вбудованої батареї – до 8 годин. Максимальне навантаження – до 110 кг.

Maxxter RANGER

А це вже справжнісінький король доріг, причому, судячи з рами велосипеда, навіть гірських. Ну дуже крута річ для справжніх поціновувачів потужності та безкомпромісності.

Перш за все – до 45 кілометрів на одному «повному баку», за умов відповідного рельєфу, відсутності перевантаження, стилю їзди та інших вартих уваги речей. Погодьтеся – ну дуже непогано.

Літієва батарея 48 В / 10 Агод зарядиться до «сотки» за 8 годин, тобто приїхав на роботу, поставив на підзарядку – увечері знову на колесах, і то, якщо робота досить далеко, адже я зовсім не виключаю, що одного заряду вистачить і на зворотній шлях, а може й не тільки.

350 Вт, безколекторний двигун має п’ять рівнів потужності, а вже в базовій комплектації даної моделі електровелосипеда передбачений потужний світлодіодний ліхтарик.

Максимальне навантаження на Maxxter RANGER – до 110 кг, а максимальна швидкість їзди – 25 км/год.
В даній моделі реалізовані передні та задні дискові гальма. Крім того, «на борту» шість швидкостей та потужний перемикач Shimano.

Maxxter ROAD MASTER

І завершимо нашу підбірку коротенькою розповіддю про «майстра в сірому». Досить потужна «машинка» з двигуном на 350Вт та батареєю 36В/7.8 Агод. Максимальний пробіг – до 35 км при використанні PAS, відсутності перенавантаження та інших вартих уваги умовах.

Maxxter ROAD MASTER обладнаний РК-дисплеєм, та має 5 рівнів потужності двигуна. Крім того, цей «кінь» здатний розганятися до 25 км/год, поповнювати запас акумулятора максимально за 8 годин і що найголовніше – класно катати вас, навіть по гірській місцевості, завдяки колесам підвищеної прохідності – 700С.