Три роки тому Jeep оголосив про переформатування свого портфоліо з випуском трьох електромобілів, два з яких були призначені для північноамериканського ринку до 2024 року. Повністю електричні моделі Jeep Recon і Wagoneer S були частиною плану бренду завоювати ринок електричних SUV. На той час материнська компанія Stellantis ставила за мету, щоб до 2030 року електромобілі становили половину продажів Jeep у Північній Америці і всі продажі в Європі.
Wagoneer S зрештою з’явився на ринку на початку 2025 року, тоді як Jeep Recon залишився в підвішеному стані.
Тим часом більшість автовиробників, включаючи Stellantis, яка також володіє Chrysler і Ram, почали відмовлятися від амбітних планів щодо електромобілів, оскільки попит не виправдав високих прогнозів. У вересні Ram скасувала плани з виробництва повнорозмірного пікапа на акумуляторній батареї, вирішивши зосередитися на виведенні на ринок Ram 1500 REV з збільшеним запасом ходу. Місяць по тому Stellantis оголосила, що інвестує 13 мільярдів доларів у розширення виробництва в США протягом наступних чотирьох років в рамках більш широкого плану відродження, розробленого новим генеральним директором. Але цього разу електрифікація не була центральним елементом багатомільярдного зобов’язання.
І все ж Jeep Recon — з його рисами Wrangler — вижив.
Компанія повідомила, що Jeep Recon 2026 року випуску, стартовою ціною 65 000 доларів (не включаючи 1995 доларів за доставку), буде випускатися наступного року на заводі Toluca Assembly Plant у Мексиці. Спочатку він з’явиться у продажу в США та Канаді, а потім буде доступний у всьому світі.
Recon — це електромобіль з повним приводом, який має значок «Trail Rated», термін з позашляхового спорту, що має певне значення серед ентузіастів.
В результаті, EV стандартно оснащений системою управління тягою Selec-Terrain, захистом днища, буксирними гаками, позашляховими шинами та технологією e-locker axle, яка дозволяє водіям одним натисканням перемикача електронно заблокувати диференціал, щоб забезпечити передачу крутного моменту на обидва задніх колеса — ще одна корисна функція для бездоріжжя.
«З Jeep Recon ми доводимо, що електрифікація не тільки сумісна з позашляховою досконалістю, але й може її покращити, забезпечуючи миттєвий крутний момент, точне керування та тихіше, більш з’єднане водіння, яке є унікальним для Jeep», — заявив генеральний директор бренду Боб Бродердорф.
Компанія також оголосила у вівторок, що впроваджує Північноамериканську систему заряджання для окремих електромобілів, включаючи Jeep Recon. Однак система NACS не буде інтегрована в Jeep Recon. Власникам знадобиться адаптер NACS, щоб отримати доступ до тисяч зарядних станцій Tesla.










