TikTok дозволить обрати кількість ШІ-контенту в стрічці

0
106 views
TikTok дозволить обрати кількість ШІ-контенту в стрічці

TikTok, додаток, який колись був лише місцем для контенту, створеного користувачами, запускає нову настройку, яка дозволяє користувачам вибирати, скільки контенту, створеного штучним інтелектом, вони хочуть бачити у своїй стрічці «Для тебе». Компанія також впроваджує більш досконалі технології маркування контенту, створеного штучним інтелектом.

Новий контроль контенту, створеного штучним інтелектом (AIGC), впроваджується в інструменті «Керувати темами» додатка, який дозволяє користувачам вибирати, що вони бачать у TikTok.

«Управління темами вже дозволяє людям налаштовувати частоту перегляду контенту, пов’язаного з понад 10 категоріями, такими як «Танці», «Спорт» та «Їжа та напої», — пояснила TikTok у своєму блозі. «Як і ці елементи управління, налаштування AIGC призначене для того, щоб допомогти людям налаштувати різноманітний контент у своїй стрічці, а не повністю видаляти або замінювати контент у стрічках».

Цей крок зроблено в той час, коли такі компанії, як OpenAI і Meta, переходять на стрічки, що містять виключно AI-контент. У вересні Meta випустила Vibes, нову стрічку для обміну та створення коротких відео, згенерованих AI. Через кілька днів після запуску Meta, OpenAI випустила Sora, соціальну медіа-платформу для створення та обміну відео, згенерованими AI.

З моменту запуску Sora реалістичні відео, створені за допомогою штучного інтелекту, публікуються в TikTok. Крім того, багато користувачів TikTok використовують штучний інтелект для створення візуальних матеріалів для публікацій на інші теми, такі як історія або знаменитості.

TikTok заявляє, що завдяки новому контролю контенту, створеного за допомогою штучного інтелекту, користувачі, які хочуть бачити менше такого контенту, тепер можуть зменшити його кількість, а ті, кому він подобається, можуть вибрати, щоб бачити його більше.

Ви можете отримати доступ до нової функції, перейшовши в налаштування, вибравши «Налаштування вмісту» і натиснувши опцію «Керувати темами». Потім ви можете переміщати повзунок для різних тем, включаючи вміст, створений штучним інтелектом, щоб налаштувати, скільки такого вмісту ви хочете бачити у своїй стрічці «Для вас».

За словами TikTok, ця зміна буде впроваджена протягом найближчих тижнів.

Щоб поліпшити можливість маркування контенту, створеного штучним інтелектом, TikTok зараз тестує технологію під назвою «невидиме водяне клеймо».

TikTok вже вимагає від користувачів маркувати реалістичний контент, створений за допомогою штучного інтелекту, і використовує міжгалузеву технологію під назвою Content Credentials від C2PA, яка вбудовує метадані в контент, що дозволяє цій та іншим платформам дізнаватися, коли щось створено за допомогою штучного інтелекту. Однак TikTok зазначає, що ці мітки можуть бути видалені, коли контент завантажується повторно або редагується на інших платформах.

Завдяки новим «невидимим водяним знакам» TikTok додасть ще один рівень захисту, використовуючи водяний знак, який може прочитати тільки він. Це означає, що іншим буде складніше його видалити.

TikTok почне додавати невидимі водяні знаки до контенту, створеного за допомогою штучного інтелекту, зробленого за допомогою інструментів TikTok, таких як AI Editor Pro. Він також додає їх до контенту, завантаженого за допомогою Content Credentials від C2PA. Компанія заявляє, що ці водяні знаки допоможуть їй більш надійно маркувати контент. TikTok зазначає, що продовжуватиме зчитувати Content Credentials від C2PA і додаватиме їх до контенту, створеного за допомогою штучного інтелекту на своїй платформі.

У зв’язку з цими зусиллями TikTok також оголосив про запуск фонду з питань грамотності в галузі штучного інтелекту на суму 2 мільйони доларів, спрямованого на експертів, таких як некомерційна організація Girls Who Code, для створення контенту, що навчає людей грамотності та безпеці в галузі штучного інтелекту.