Bluesky має проблеми з верифікацією акаунтів

0
496 views
Bluesky має проблеми з верифікацією акаунтів

Bluesky зараз більший, ніж будь-коли. Але в міру того, як соціальна мережа зростає, платформа стикається з деякими проблемами. Серед них: Приплив нових користувачів відкрив нові можливості для шахраїв та імітаторів, які сподіваються заробити на увазі – і відсутності у Bluesky традиційної системи верифікації.

На відміну від багатьох своїх аналогів, які пропонують галочки та офіційні значки для урядових чиновників, знаменитостей та інших високопоставлених акаунтів, Bluesky застосовує більш закритий підхід до верифікації. Замість того, щоб проактивно перевіряти відомі акаунти, компанія заохочує користувачів використовувати власне доменне ім’я в якості хендла для “самоперевірки”.

Сам Bluesky не дає жодних вказівок, окрім імені хендла, на те, що акаунт було “верифіковано”. Верифіковані акаунти не мають візуального індикатора – наприклад, чека або бейджа – який відрізняє їх від неперевірених,

Щоб боротися з цим, деякі користувачі Bluesky придумують власні імпровізовані обхідні шляхи. Хантер Вокер, репортер-розслідувач Talking Points Memo і один з перших користувачів Bluesky, проактивно перевіряє журналістів, знаменитостей та інші відомі акаунти самостійно. Наразі він перевірив понад 330 осіб, серед яких представниця Нью-Йорка Александрія Окасіо-Кортес, Flavor Flav, Марк Кьюбан та Барбара Стрейзанд.

Вокер веде “стартові пакети” журналістів та інших відомих акаунтів, які він перевірив. Нещодавно він зробив ще один крок вперед, працюючи з іншим користувачем над створенням сервісу маркування, який буде додавати різні емодзі до перевірених ним акаунтів, щоб зробити його “верифікацію” більш помітною. Користувачі, які підпишуться на сервіс, побачать 😎 поруч зі знаменитостями та громадськими діячами, а 🌐 – поруч із журналістами.

Хоча такі зусилля можуть стати тимчасовим рішенням, Вокер не зможе самостійно перевірити всі помітні акаунти на Bluesky. Він припускає, що інші спільноти, наприклад, університетські дослідники, могли б здійснити подібну спеціальну перевірку. Але без допомоги Bluesky або стороннього сервісу ідентифікації, він очікує, що видача себе за іншого залишатиметься проблемою.

Але компанія Bluesky, яка наразі налічує лише 20 штатних працівників, здається, неохоче розглядає інші підходи до верифікації поза межами користувацьких доменів. “Ми працювали за лаштунками з офіційними організаціями та високопоставленими особами, такими як знаменитості та обрані посадовці, щоб їхні акаунти були верифіковані в Bluesky за допомогою їхнього веб-сайту”, – сказав Лю. “Використовуючи домени для верифікації, ми хочемо дати інструменти верифікації в руки кожної організації, замість того, щоб зробити Bluesky єдиним арбітром, який вирішує, хто заслуговує на верифікацію в мережі”.

Вагання Bluesky щодо ролі верифікатора багато в чому зрозумілі. Верифікація має довгу і заплутану історію на інших платформах. У Twitter символ, який спочатку був створений для боротьби з самозванцями, швидко перетворився на символ статусу, який іноді викликає розбіжності. В Instagram верифікацію часто використовували шахраї. Зараз обидві компанії дозволяють користувачам купувати сині галочки, хоча обидві платформи також проактивно перевіряють певні типи акаунтів, наприклад, ті, що належать урядовцям.