Закон Нью-Йорка спрямований на персоналізоване ціноутворення

0
108 views
Закон Нью-Йорка спрямований на персоналізоване ціноутворення

Останній бюджет штату Нью-Йорк включає нові вимоги до розкриття інформації для компаній, які використовують особисті дані для встановлення різних цін для різних покупців — наприклад, стягуючи з вас більше, якщо у вас є історія марнотратних витрат.

Згідно з The New York Times, компанії, які використовують персоналізоване ціноутворення, тепер зобов’язані повідомляти клієнтам: «Ця ціна була встановлена алгоритмом з використанням ваших особистих даних».

Неясно, наскільки широко поширена ця практика серед інтернет-магазинів. Представник Uber повідомив NYT, що компанія тепер показує цю інформацію жителям Нью-Йорка, хоча вони охарактеризували закон як «погано складений і неоднозначний» і наполягали, що Uber використовує тільки географію і попит клієнтів для розрахунку динамічних цін.

Національна федерація роздрібної торгівлі подала позов, щоб зупинити дію закону, але федеральний суддя дозволив його застосування.

Ліна Хан, колишня голова Федеральної торгової комісії та нинішня співголова перехідної команди мера Зорана Мамдані, заявила NYT, що закон буде «абсолютно життєво важливим» інструментом для уряду, але вона також припустила, що для регулювання цієї практики «ще належить виконати величезну роботу».