Xiaomi офіційно представила електромобіль SU7 EV в Китаї

0
827 views
Xiaomi офіційно представила електромобіль SU7 EV в Китаї

Після довгого очікування компанія Xiaomi офіційно представила свій перший електромобіль SU7 в Китаї. SU7 доступний у трьох комплектаціях – Standard, Pro та Max, які відповідають різним бюджетам та потребам. Ціни починаються від 215 900 юанів (29 900 доларів США) і сягають 299 900 юанів (41 500 доларів США) за топ-версію. Очікується, що поставки почнуться наприкінці квітня, а автомобіль вже представлений у 59 магазинах у 29 містах Китаю. Давайте зануримося глибше і прочитаємо більше про, можливо, найгарячіший запуск електромобіля цього року.

Компанія запропонувала дві системи допомоги водієві для свого нового автомобіля

Дизайн SU7 – це спільна робота команди на чолі з керівником відділу дизайну Xiaomi Лі Тяньюанем, який раніше працював у BMW. Джеймс Цю, який раніше працював у Mercedes-Benz, також долучився до розробки зовнішнього вигляду автомобіля. В якості консультанта для Xiaomi Auto компанія залучила Кріса Бенгла, відомого автомобільного дизайнера з досвідом роботи в BMW, Mini та Rolls Royce. Бенгл особливо вражений потужністю SU7 і вважає, що він має потенціал для європейського ринку.

Коли справа доходить до систем допомоги водієві, Xiaomi пропонує два варіанти. Xiaomi Pilot Pro покладається на технологію чистого зору і використовує чіп Nvidia Drive Orin з обчислювальною потужністю 84 топи, подібно до підходу Tesla. Система Xiaomi Pilot Max поєднує чистий зір з лідарною технологією для розширення можливостей. Крім того, Xiaomi запускає міську систему пілотованого водіння під назвою City NOA. Тестування цієї системи розпочнеться у квітні в 10 містах, а загальнонаціональне розгортання заплановане на травень. City NOA використовує два чіпи Drive Orin. SU7 може похвалитися вражаючими можливостями підключення, підтримуючи як Apple CarPlay, так і Android Auto.

Давайте прочитаємо про деталі кожного варіанту. Базова SU7 Standard стартує від 215 900 юанів і оснащується батареєю BYD Blade ємністю 73,6 кВт-год, що забезпечує запас ходу в режимі CLTC на 700 км (435 миль). Він може прискорюватися з 0-100 км/год (0-62 миль/год) за 5,28 секунди і досягати максимальної швидкості 210 км/год (130 миль/год). Цей варіант оснащений системою Xiaomi Pilot Pro ADAS і використовує архітектуру на 400 В. Привід на задні колеса (RWD) здійснюється за допомогою двигуна потужністю 220 кВт, що генерує 400 Нм крутного моменту.


SU7 Pro збільшує запас ходу за допомогою батареї CATL ємністю 94,3 кВт-год, що збільшує діапазон CLTC до 830 км (516 миль). Цей варіант коштує 245 900 юанів, що приблизно відповідає ціні Tesla Model 3 в Китаї. Для більш швидкої зарядки використовується архітектура з напругою 800 В.

Топова модель SU7 Max може похвалитися батареєю CATL Qilin ємністю 101 кВт-год, знову ж таки, пропонуючи запас ходу в режимі CLTC на 800 км (516 миль). Однак Max може похвалитися вражаючим запасом ходу в 510 км (317 миль), який досягається всього за 15 хвилин заряджання. Продуктивність також значно зросла: час розгону від 0 до 100 км/год (0-62 миль/год) становить лише 2,78 секунди, а максимальна швидкість – 265 км/год (165 миль/год). Max використовує систему Xiaomi Pilot Max ADAS і має архітектуру з напругою 800 В для швидшого заряджання. Цей електромобіль оснащений повним приводом (AWD) з двома двигунами, що видають сумарну потужність 495 кВт (663 к.с.) і приголомшливий крутний момент 838 Нм.

Xiaomi не просто робить сміливу заяву на ринку електромобілів. Різноманітність моделей задовольняє різні потреби та бюджети, а передові системи допомоги водієві та вражаючі показники продуктивності свідчать про те, що Xiaomi готова поборотися з відомими гравцями галузі. Схоже, компанія все добре продумала, і тепер продажі розкажуть нам все, що нам потрібно знати. Разом з SU7 Xiaomi також запустила бренд стилю життя.