NHTSA розслідує технологію «повного автопілотування» Tesla

0
497 views
NHTSA розслідує технологію «повного автопілотування» Tesla

Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) розпочала розслідування щодо 2,88 мільйона електромобілів Tesla, які наразі оснащені системою «Повний автопілот» (FSD) цієї компанії. Як вперше повідомило агентство Reuters, NHTSA отримала понад 50 повідомлень про порушення правил дорожнього руху, а також про численні ДТП.

Агентство, яке контролює стандарти безпеки автомобільного транспорту в країні, заявило, що програмне забезпечення FSD від Tesla «спричинило поведінку автомобілів, яка порушувала правила безпеки дорожнього руху», зокрема, автомобілі проїжджали на червоне світло світлофора та рухалися проти руху транспорту.

Серед повідомлень, отриманих агентством, шість стверджують, що автомобіль Tesla з увімкненою системою FSD «наблизився до перехрестя з червоним світлом світлофора, продовжив рух на перехрестя на червоне світло і згодом потрапив в аварію з іншими транспортними засобами на перехресті». Розслідування розпочнеться з попередньої оцінки, після чого NHTSA може видати розпорядження про відкликання, якщо вважатиме, що автомобілі становлять достатній ризик для громадської безпеки.

Тільки цього року агентство провело численні розслідування щодо виробника електромобілів. На початку року воно розпочало розслідування щодо функцій Tesla Smart Summon та Actual Smart Summon, які дозволяють власникам дистанційно виїжджати зі своїх автомобілів з паркувального місця. Лише кілька тижнів тому воно оголосило про розслідування щодо моделі 2021 Model Y стосовно її дверних ручок та ризику затискання пасажирів всередині автомобіля. Це також не перший випадок, коли агентство перевіряє безпеку функцій допомоги водієві Tesla.

Tesla публікує власні звіти про безпеку автомобілів, в яких підкреслює, що кількість аварій на мільйон пройдених миль набагато менша, коли використовується технологія FSD, ніж коли вона не використовується. Однак компанія також боролася за те, щоб більш конкретні дані про аварії, пов’язані з FSD, не були оприлюднені, посилаючись на конфіденційність.