Абонентка Київстара скаржиться на те, що при зміні тарифного плану гроші зняли за старий тариф й не повернули. Новий же при цьому не підключився.
“1.05 змінила тарифний план,не підключали поки не поповнила рахунок, одразу зняли за старий тариф і анулювали. Коли зателефонувала оператору, запевнив, що мої кошти 225 грн. повернуться протягом 15 календарних днів, а ви поповніть рахунок на 112 грн і вам підключать новий тариф, все зробила”, – пише жінка на сервісі відгуків.
Після цього кошти оператор так і не повернув. Вона зателефонувала знову, і у кол-центрі відповіли, що розглянуть скаргу протягом 5 днів. Але за пів місяця питання не вирішене. У доповнення користувачка приклала скріншот з SMS відповіді від оператора.
До цього інша абонентка поскаржилася на списання коштів від Vodafone.