Абонентка скаржиться на списання коштів від Vodafone

0
1 542 views
дівчина з телефоном - згенеровано Midjourney

Абонентка Vodafone скаржиться на те, що компанія списує гроші з рахунку при кожному поповненні за різні послуги, не даючи змоги замовити тарифний план на місяць.

“Списують гроші з рахунку при кожному поповненні за різні послуги, не даючи змоги замовити тарифний план на місяць! При цьому вигадують будь-що”, – вказує жінка на сайті відгуків.

Абонентка скаржиться на списання коштів від Vodafone

За її словами, у компанії мають абонентів за дурнів, а оператори кол-центру пропонують дивні речі:

  1. До поповнення потрібно перезавантажити телефон, а вже після поповнити рахунок. Мовляв, тоді списання не буде.
  2. Необхідно вимкнути “повністю” мобільні дані, коли вони й так уже вимкнені. Що означає “повністю”? Не зрозуміло!
  3. Списують гроші за дзвінки, яких не було, в момент коли телефон знаходиться в режимі польоту. Оформили заявку з цього питання – але в результаті так і не передзвонили.
  4. Примушують повірити у те, що абонент не робив і чого за логікою бути не може.

“Дуже шкода, що оператор мобільного зв’язку Водафон Україна так нахабно краде гроші у людей!” – звертається клієнтка.