Hisense продовжує співпрацю з Парі Сен-Жермен

Після плідного першого сезону в союзі із всесвітньо відомим футбольним клубом «Парі Сен-Жермен», компанія Hisense, провідний виробник домашньої електроніки та побутової техніки, з радістю розпочинає другий рік глобального партнерства. Враховуючи прихід нових гравців, зокрема Лео Мессі, Джанлуїджі Доннарумми, Серхіо Рамоса, Джорджіньо Вейналдума й Ашрафа Хакімі, а також нові зобов’язання Неймара, компанія Hisense сподівається на зміцнення партнерства з паризьким клубом.

Hisense продовжує співпрацю з Парі Сен-Жермен

Кенді Пань, керівник відділу міжнародного маркетингу компанії Hisense, сказала: «Ми раді розпочати другий рік партнерства з «Парі Сен-Жермен», одним із найуспішніших клубів світу з високим темпом розвитку. Успіх першого року спонукає нас керуватися нашими з клубом спільними цінностями та продовжувати партнерство для сприяння найкомфортнішому домашньому перегляду для Парі Сен-Жермен і їхніх уболівальників. Фанатська підтримка на стадіоні Парк де Пренс у поєднанні з плеядою кращих нових гравців у клубі зробить цей сезон іще видовищнішим».

Марк Армстронг, головний директор із питань партнерства ПСЖ, дав такий коментар: «Приємно бачити, наскільки успішним було партнерство між Hisense і Парі Сен-Жермен упродовж першого року. У ході інноваційної кампанії Hisense «Деталі мають значення» були показані новітні способи залучення наших гравців для демонстрації своєї продукції та особливостей бренду. Цього року ми чекаємо зміцнення партнерських відносин і сподіваємося стати свідками нових кампаній Hisense».

Нові грані

З початком другого року партнерства компанія Hisense надасть клубу широкий асортимент інноваційних продуктів, а також створить демонстраційний куточок на стадіоні Парк де Пренс, де вболівальники зможуть взаємодіяти з її продуктами. Бренд і надалі використовуватиме партнерські відносини для просування своїх інноваційних технологій, надаючи вболівальникам найкращі враження від домашнього перегляду.

Hisense продовжує співпрацю з Парі Сен-Жермен

Перший рік партнерства сприяв неймовірному продажу та поширенню інформації про бренд Hisense. Першою акцією Hisense, проведеною спільно з клубом на початку цього року, була кампанія ‘Деталі мають значення’, у якій брали участь Неймар, Кейлор Навас, Анхель Ді Марія, Андер Еррера та Преснель Кімпембе. Вона, окрім іншого, залучила величезну кількість зацікавлених осіб за допомогою соціальних і цифрових каналів.

На ключовому ринку бренду Hisense France зафіксовано зростання доходів на 101 % у річному масштабі від початку партнерства в серпні 2020 року до завершення сезону в травні 2021 року. Продаж телевізорів виріс на 100 % у річному масштабі вже за перші шість місяців 2021 року, оскільки за цим стоїть зростання поінформованості про бренд на шість відсотків у 2020–2021 роках.

Зростання продажів

Враховуючи світову популярність клубу та його великий відсоток вихідців з Південної Америки, партнерство також посприяло зростанню продажу на цьому континенті. У Чилі спонсорство посприяло зростанню кількості проданих телевізорів більш ніж на 350 %, а збільшенню доходів від продажу побутової техніки — на 940 % у річному масштабі. Протягом першого року партнерства (з серпня 2020 року по травень 2021 року) продаж підрозділів у Центральній Америці (Панама) виріс на 249 % у річному масштабі, а приріст кількості проданих телевізорів склав 499 %. Тим часом підрозділ Hisense Colombia створив мережу місцевих торгових партнерів, а підрозділ Hisense Argentina розширив сферу діяльності ринку.

Компанія Hisense постійно підтримує партнерські відносини зі значними спортивними заходами по всьому світу завдяки нещодавно оголошеному партнерству на Чемпіонаті світу з футболу 2022, зокрема з УЄФА Євро 2020 та Фіналом чотирьох Ліги націй УЄФА. Спонсорство відзначає присутність компанії Hisense на світовій арені, а товари експортуються в понад 160 країн і регіонів.

Будьте в курсі всіх новин Hisense і Парі Сен-Жермен.

Та читайте ще більше новин про Hisense

Читайте обзоры:

-->