Прем’єра Pulse від TikTok об’єднує рекламодавців і творців

0
461 views
Прем’єра Pulse від TikTok об’єднує рекламодавців і творців

TikTok — це платформа соціальних медіа, де користувачі можуть створювати та ділитися короткими відеороликами під музику чи інші звуки. Він був запущений у 2016 році китайською технологічною компанією Bytedance і з тих пір став глобальним явищем, особливо популярним серед молоді. TikTok використовує алгоритм для підбору контенту для користувачів, що призвело до вірусних тенденцій і проблем. Платформа платить своїм найкращим творцям контенту через свій фонд творців, програма, яка є фондом в 1 мільярд доларів, створеним для підтримки відповідних авторів, які відповідають певним критеріям, зокрема наявність принаймні 100 000 підписників і вік від 18 років. Сума, яку отримує кожен творець, визначається за формулою, яка враховує такі фактори, як перегляди, залученість і загальна популярність їх вмісту. Однак це ніколи не було джерелом надійного доходу для творців на платформі досі.

Тепер творці можуть отримувати 50% доходу від реклами

TikTok скинув бомбу на рекламну індустрію, запустивши Pulse Premiere, продукт, який дозволяє рекламодавцям демонструвати свою рекламу разом із преміальним контентом від відомих видавців, зокрема Buzzfeed, DotDash Meredith, NBCUniversal, UFC і WWE. Остання пропозиція від гіганта соціальних медіа дозволить творцям отримувати 50% доходу від реклами, розміщеної за їхнім вмістом, виводячи проект TikTok Pulse на новий рівень. Досі Pulse дозволяв маркетологам розміщувати рекламу лише поруч із 4% найякіснішого вмісту. Однак Pulse Premiere тепер більш інклюзивний, дозволяючи видавцям-учасникам розміщувати рекламу після всіх публікацій.

Нещодавно компанія представила можливість генерувати AI-аватарки для своїх користувачів. TikTok сподівається підтримати видавців і створити нові можливості для бізнесу за допомогою цієї нової ініціативи. Оскільки щомісячна кількість активних користувачів у США вже перевищує 150 мільйонів, Pulse Premiere має всі складові, щоб стати головною силою в рекламному просторі. Творці платформи побачать нову еру творчих можливостей завдяки новій ініціативі TikTok.