Канали у Viber отримали оновлення та корисні функції

0
1 002 views
Канали у Viber отримали оновлення та корисні функції

Навесні минулого року Rakuten Viber презентував оновлення для авторів контенту: канали з коментарями, статистикою, відкладеним постингом та іншими можливостями.

Функції у каналах

Наразі компанія презентувала список функцій, які з’явилися у каналах за останній рік:

  • Посилання на конкретний пост в публічному каналі. Цим посиланням можна ділитися всередині Viber та за межами месенджера.

Як отримати лінк: зайти в канал, затиснути пост та вибрати в меню “Копіювати посилання на повідомлення”.

  • Коментарі під окремими постами. Суперадміни каналів можуть вмикати й вимикати коментарі для кожного окремого посту в каналі, а не тільки для всього каналу.

Як увімкнути функцію: затиснути пост та обрати пункт “Увімкнути/Вимкнути коментарі”.

  • Швидкий перехід між каналами. При прочитанні останнього посту у каналі можна швидко перейти до наступного каналу з непрочитаними постами.

Як скористатися: коли користувач догортає до останнього посту в каналі, треба потягнути стрічку каналу вверх та натиснути на плашку з назвою та логотипом наступного за списком каналу з непрочитаними повідомленнями.

За даними Rakuten Viber, за останній рік кількість активних каналів у Viber в Україні зросла щонайменше вдвічі. Це говорить про популярність каналів серед користувачів месенджера в Україні.

Топ-10 каналів

Топ-10 каналів у Viber в Україні (станом на травень 2023 року):

  1. Viber Україна – 4,6 млн
  2. БЛИСКАВКА – 3,2 млн
  3. Володимир Зеленський – 1,8 млн
  4. Країна_інфо – 1,7 млн
  5. ЦЕНТР ПРОТИДІЇ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ – 760 тис
  6. ЮНІСЕФ: спільнота для батьків – 428 тис
  7. Психологічна підтримка – 412 тис
  8. Головне управління розвідки МО України – 404 тис
  9. Міністр Михайло Федоров – 392 тис
  10. Школа_iнфо – 334 тис

Канали в Viber — це зручний інструмент для спілкування та отримання інформації. Завдяки їм медіа, організації, лідери думок та бренди можуть ділитися новинами, залучати нову аудиторію та краще розуміти її інтереси, а користувачі – знаходити релевантний та цікавий контент, зберігаючи свою приватність.