Instacart виплатить $60 млн за обман користувачів

0
111 views
Instacart виплатить $60 млн за обман користувачів

Instacart виплатить 60 мільйонів доларів у вигляді відшкодування, щоб врегулювати звинувачення Федеральної торгової комісії США в тому, що компанія вводила споживачів в оману за допомогою неправдивої реклами. Федеральне агентство стверджувало, що Instacart вводило споживачів в оману за допомогою незаконних тактик, змушуючи їх платити вищі комісії, а також відмовляючи їм у відшкодуванні коштів.

Федеральна торгова комісія (FTC) заявила, що заяви Instacart про «безкоштовну доставку» вводять в оману, оскільки клієнти все одно зобов’язані сплачувати обов’язкову комісію за послугу, яка може становити до 15% від загальної вартості замовлення.

Агентство також заявило, що обіцянка платформи доставки про «100% гарантію задоволення» є неправдивою, оскільки вона передбачає повне повернення коштів, коли споживачі не повністю задоволені своїми замовленнями, що зазвичай не відбувається, коли люди отримують запізнілі доставки або непрофесійне обслуговування.

Крім того, Instacart приховала опцію повернення коштів у меню «самообслуговування», яке споживачі використовують для повідомлення про проблеми зі своїми замовленнями, змушуючи людей вірити, що вони можуть отримати лише кредит на майбутнє замовлення, а не повернення коштів, стверджує FTC.

Instacart також не розкрила чітко умови, пов’язані з процесом реєстрації членства в Instacart+, заявило агентство. Процес реєстрації для безкоштовного пробного періоду передплати не розкривав, що споживачам буде нараховано плату після закінчення пробного періоду, що дозволило Instacart стягувати плату з людей без їх інформованої згоди. Ці споживачі отримають відшкодування в результаті угоди, заявила FTC.

«FTC зосереджена на моніторингу онлайн-сервісів доставки, щоб забезпечити прозору конкуренцію між конкурентами за ціною та умовами доставки», — заявив у своїй заяві Крістофер Муфаррідж, директор Бюро захисту прав споживачів FTC.

Instacart визнала угоду в блозі та заперечила «будь-які звинувачення в порушеннях». Компанія також заявила, що вважає «основу розслідування FTC принципово помилковою».