Додаток ChatGPT досяг рубежу в $3 млрд споживчих витрат

0
151 views
Додаток ChatGPT досяг рубежу в $3 млрд споживчих витрат

За оцінками постачальника аналітичних даних про мобільні додатки Appfigures, на цьому тижні ChatGPT досяг нового рубежу в 3 мільярди доларів світових споживчих витрат на мобільні пристрої. Ця цифра відображає загальні витрати на пристроях iOS та Android з моменту запуску додатка в травні 2023 року, коли він спочатку з’явився лише на iOS.

Примітно, що основна частина цих витрат припала на цей рік. У 2025 році споживачі по всьому світу витратили на мобільний додаток ChatGPT приблизно 2,48 млрд доларів, що на 408% більше, ніж у 2024 році, коли витрати склали 487 млн доларів. У 2023 році, першому році існування додатка, він заробив 42,9 млн доларів, а потім зріс на 1036% і досяг показника 2024 року.

Ці цифри свідчать про різке зростання популярності серед споживачів у порівнянні з іншими популярними додатками. Наприклад, ChatGPT знадобилося 31 місяць, щоб досягти 3 мільярдів доларів споживчих витрат, але лідеру за доходами, TikTok, знадобилося 58 місяців, щоб досягти цього, повідомила TechCrunch компанія Appfigures.

ChatGPT також досягнув цього рубежу швидше, ніж провідні стрімінгові додатки, такі як Disney+ і HBO Max, які досягли позначки в 3 мільярди доларів за 42 і 46 місяців відповідно.

Однак Grok від xAI демонструє схожу динаміку доходів, як і ChatGPT, порівняно з іншими конкурентами в галузі штучного інтелекту.

Grok був випущений наприкінці 2023 року для передплатників X Premium Plus, а минулого року став доступним для ширшої аудиторії. Але якщо порівняти темпи споживчих витрат на різні AI-додатки, Grok найближче наблизився до сукупного доходу ChatGPT на тому ж етапі, коли почав монетизуватися. (Це можна побачити на графіку нижче, який відображає витрати на AI-додатки відповідно до того, коли кожен додаток почав монетизуватися.)

Хоча витрати в розмірі 3 мільярдів доларів свідчать про значний попит з боку споживачів, це не єдиний спосіб виміряти популярність додатків на базі штучного інтелекту або потенційний довгостроковий дохід.

Мобільні клієнти ChatGPT купують платні підписки, такі як ChatGPT Plus за 20 доларів на місяць або ChatGPT Pro за 200 доларів на місяць для досвідчених користувачів. Але AI-додатки можуть приносити дохід і іншими способами, зокрема через пропозиції розробників і, можливо, незабаром для ChatGPT, через рекламу. Крім того, у середу ChatGPT запустив власний магазин додатків, який, як зазначає компанія у своєму блозі, у майбутньому буде монетизуватися.

Тим часом Google вивчає можливість переходу свого успішного бізнесу з пошукової реклами на пошук на основі штучного інтелекту, розміщуючи рекламу в режимі AI Mode, AI Overviews, AI shopping та на сторінці Discover, яка все більше використовує штучний інтелект.

Anthropic націлений на бізнес-ринок і, за повідомленнями, планує досягти доходу в 70 мільярдів доларів до 2028 року.