Схоже, Meta вирішила перетворити користувачів Instagram на несвідомих пішаків SEO-спаму. У вівторок 404 Media повідомило, що платформа генерує сенсаційні, ймовірно створені штучним інтелектом, заголовки та описи до публікацій користувачів без їхнього відома або явної згоди.
Схема, схоже, є спробою підвищити рейтинг контенту Instagram у пошуку Google. Пост в Instagram від Сема Чепмена з Engadget про настільну гру, яку він створив, отримав небажаний згенерований опис. «Floramino — це затишна гра-головоломка, в якій ви облаштовуєте сади як мандрівний флорист», — йдеться у згенерованому тексті. «Демо-версія виглядає цікавою, з чарівною графікою та стратегічними елементами».
У цьому випадку є значна фактична помилка. Настільна гра називається Bloomhunter. Floramino, на яку посилається згенерований текст, — це головоломка на Steam.
У прикладі, наведеному 404 Media, відео автора Джеффа ВандерМіра без назви про кролика, який їсть банан, отримало загальну назву в стилі SEO. «Зустріньте кролика, який любить їсти банани, поживний перекус для вашого улюбленця», — йдеться в ньому. Це дійсно схоже на роботу LLM. Пост бібліотеки в Массачусетсі, що рекламує читання книги ВандерМіра, отримав таке саме ставлення. «Приєднуйтесь до Джефа ВандерМіра в захоплюючій пригодній подорожі на пляжі з Местою…», — йдеться в заголовку.
Кілька косплеєрів також виявили, що їхні публікації отримали дивні заголовки. «Я б не написав такий посередній текст, і він звучить так, ніби був автоматично згенерований за допомогою LLM», — сказав косплеєр Брайан Данг в інтерв’ю 404 Media. «Це стає проблемою, коли заголовок або опис рекламує когось таким чином, який не відповідає тому, як ця людина описує себе сама».
Заголовки з’являються в коді публікацій, що підтверджує інструмент Rich Result Test від Google. (Вони знаходяться в тегах <title> публікації. Описи з’являються в розділі «текст»). Спам-заголовки відрізняються від альтернативного тексту сторінки, який Instagram генерує для людей з поганим зором.
Ви можете пошукати свої останні публікації, щоб перевірити, чи це стосується вас.
Engadget зв’язався з Meta. У своїй заяві компанія повідомила, що «нещодавно почала використовувати штучний інтелект для генерації заголовків публікацій, які з’являються в результатах пошукових систем. Це допомагає людям краще розуміти вміст, який було опубліковано». Користувачі можуть вимкнути індексацію, однак це, схоже, призведе до видалення всієї індексації, що зменшить ймовірність того, що користувачі знайдуть акаунт в Instagram.
У заяві також зазначено: «Як і у випадку з усім контентом, створеним за допомогою штучного інтелекту, ці заголовки не завжди можуть бути точними на 100%».










