Adobe придбає платформу цифрового маркетингу Semrush за близько 1,9 мільярда доларів. У прес-релізі, опублікованому в середу, Adobe заявляє, що ця угода дозволить їй та Semrush надати маркетологам інформацію про те, як їхні бренди представлені в Інтернеті.
Ця угода доповнює існуючий набір маркетингових інструментів Adobe, які допомагають компаніям управляти цифровими кампаніями та аналізувати веб-трафік. Adobe також почала впроваджувати штучний інтелект у свою маркетингову платформу, оскільки тепер вона дозволяє брендам створювати рекламу за допомогою цієї технології. Минулого місяця компанія також оголосила, що розробляє штучний інтелект, призначений для генерації ідей для кампаній у соціальних мережах.
Окрім використання можливостей Semrush з оптимізації пошукових систем (SEO), Adobe планує впровадити інструменти компанії, які допомагають брендам з’являтися в результатах пошуку або відповідях, згенерованих штучним інтелектом.
У 2023 році Adobe відмовилася від угоди на суму 20 мільярдів доларів про придбання платформи для спільного проектування Figma після тиску з боку регуляторних органів у Великобританії та Європейському Союзі. Очікується, що угода Adobe про придбання Semrush буде укладена в першій половині 2026 року. Вона все ще підлягає затвердженню регуляторними органами, а також акціонерами Semrush.










