OpenAI все глибше проникає в сферу роздрібної торгівлі: компанія Target планує в найближчі тижні представити нову програму для покупців на базі ChatGPT.
Ця новина з’явилася після того, як минулого місяця OpenAI почала додавати до ChatGPT спеціальні програми для роздрібної торгівлі, зокрема Canva, Coursera, Figma, Expedia, Spotify та Zillow. Це також відбувається в той час, коли OpenAI намагається завоювати ринок комерції на базі штучного інтелекту за допомогою нових продуктів, таких як «Instant Checkout», що дозволяє користувачам робити покупки під час спілкування з роздрібними продавцями, такими як Etsy і Shopify.
За даними OpenAI, додаток Target в ChatGPT буде запущений в бета-версії наступного тижня і дозволить покупцям запитувати ідеї, переглядати і складати кошики з декількома товарами, купувати продукти харчування і оформляти замовлення.
Ця угода поглиблює існуюче партнерство OpenAI з Target. Target тепер розгорне ChatGPT Enterprise для своїх 18 000 співробітників у штаб-квартирі, щоб використовувати його для таких цілей, як покращення прогнозування ланцюгів поставок та оптимізація процесів у магазинах. Target також буде далі інтегрувати моделі OpenAI в цифрові інструменти, які забезпечують все: від підтримки співробітників і обслуговування клієнтів до AI-асистентів для покупок і персоналізованих пошукових систем подарунків.










