Google об’єднує два своїх дослідницьких продукти: NotebookLM і агентський інструмент штучного інтелекту Gemini Deep Research. У четвер компанія оголосила, що всі користувачі отримають доступ до Deep Research в NotebookLM протягом тижня.
Нещодавно Google пов’язав Deep Research з іншими продуктами Workspace, такими як Gmail і Drive, що дозволяє Gemini отримувати контекст з електронних листів користувача в Gmail, файлів в Drive і журналів чату в Google Chat.
Тепер користувачі NotebookLM зможуть задавати питання Deep Research і вибирати між двома стилями дослідження: швидким або глибоким. Швидкий стиль дослідження «швидко» шукатиме інформацію, а глибокий стиль проводитиме «глибокий аналіз для пошуку високоякісних джерел», зазначає Google. Користувачі отримають план дослідження перед початком дослідження за допомогою будь-якого стилю.
Якщо ви вирішите провести глибоке дослідження за допомогою Deep Research, ви зможете додавати більше джерел під час генерації звіту у фоновому режимі. У блозі Google зазначено, що це допоможе «зібрати багату базу знань з будь-якої теми, не відволікаючись від робочого процесу». Остаточний звіт на тему буде містити посилання на відповідні статті, веб-сайти або документи, які ви зможете додати до свого ноутбука.
Окрім Deep Research, NotebookLM розширюється, щоб працювати з декількома новими типами файлів. Тепер ви можете підключити Google Sheets і запитувати статистику на основі структурованих даних, або додавати файли Drive, такі як PDF, через URL-посилання, замість того, щоб завантажувати їх безпосередньо в NotebookLM. Google також дозволить користувачам додавати файли Microsoft Word у форматі .docx до NotebookLM.










