ДТЕК Київські електромережі пропонує алгоритм дій, який допоможе з’ясувати причину відсутності світла у вашій оселі та що робити далі.
Фахівці радять клієнтам першочергово встановити причину відключення, дотримуючись такого порядку.
Крок 1: Перевірка графіків та статусу відключень
- Що робити: Перевірте, чи є інформація про аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення за вашою адресою.
- Де перевірити: На сайті ДТЕК у розділі «Відсутня електроенергія?» або в офіційних чат-ботах у Viber чи Telegram.
Крок 2: Перевірка внутрішньобудинкових мереж
- Що робити: Якщо інформації про відключення немає, необхідно звернутися до компанії, яка відповідає за мережі всередині вашого будинку.
- До кого звертатися: До вашого ЖБК, управляючої компанії (УК) або ОСББ.
- Відповідальність: Вони мають перевірити, чи немає аварії або несправностей саме на внутрішньобудинкових мережах.

Крок 3: Звернення до ДТЕК
- Що робити: Якщо внутрішні мережі виявляться справними, ЖБК, УК або ОСББ мають звернутися безпосередньо до ДТЕК Київські електромережі.
- Мета: Подати заявку про відсутність світла.
Крок 4: Усунення аварії
- Дії ДТЕК: Енергетики ДТЕК перевірять обладнання, яке подає напругу до вашого будинку, і за потреби усунуть аварію.
Головний принцип: cпочатку необхідно виключити планові чи аварійні відключення, а потім перевірити внутрішні мережі будинку, перш ніж залучати ДТЕК до перевірки зовнішнього обладнання.










