Новий звіт розкриває плани Amazon щодо масової автоматизації

0
306 views
Новий звіт розкриває плани Amazon щодо масової автоматизації

Як повідомляється, Amazon рухається до ери безпрецедентної автоматизації, яка поставить під загрозу півмільйона робочих місць у США. Згідно з серією інтерв’ю та внутрішніми документами, на які посилається великий звіт The New York Times, керівництво Amazon очікує, що до 2033 року обсяг продажів продукції подвоїться. Але завдяки розширенню роботизованих операцій компанія вважає, що зможе уникнути найму 600 000 працівників, які інакше були б необхідні для задоволення попиту.

Згідно зі звітом, документи показують, що кінцевою метою внутрішнього відділу робототехніки Amazon є автоматизація 75% всіх операцій, і якщо до 2027 року компанії вдасться скоротити кількість найманих працівників на 160 000, вона, за повідомленнями, заощадить 30 центів на кожній одиниці товару, яку вона упаковує і доставляє клієнтам у США. Amazon нещодавно відсвяткувала введення в експлуатацію свого мільйонного робота, флот якого вона поповнювала з моменту презентації свого першого повністю автономного мобільного робота в 2022 році.

Незважаючи на те, що Amazon вже просувається вперед з будівництвом складів, де працює мало людей, у звіті NYT стверджується, що Amazon планує можливий вплив на постраждалі громади та потенційну негативну реакцію, беручи участь у місцевих заходах, щоб закріпити репутацію «доброго корпоративного громадянина». У внутрішніх документах також йдеться про уникнення таких термінів, як «автоматизація» та «ШІ» у зв’язку з робототехнікою, і пропонується, щоб керівники замість цього використовували такі терміни, як «передові технології». Вони навіть розглядають можливість заміни слова «робот» на «кобот», оскільки перше означає співпрацю з людьми.

У заяві для NYT Amazon назвав наведені плани неповними і такими, що не відображають загальну стратегію найму. Компанія заперечила, що її зусилля в громаді пов’язані з планами автоматизації, і заявила, що не наполягає на тому, щоб її керівники утримувалися від використання певних термінів. Компанія додала, що планує найняти 250 000 осіб до наближення святкового сезону, але не повідомила, скільки з них будуть найняті на постійній основі.