Anthropic підключає Claude до Microsoft Teams та OneDrive

0
253 views
Anthropic підключає Claude до Microsoft Teams та OneDrive

Anthropic інтегрує свого штучного інтелектуального помічника Claude з сервісами Microsoft 365, щоб він міг відображати вміст документів Word, повідомлень Teams та електронних листів Outlook у розмовах із чат-ботом. Це частина серії оновлень Claude, які мають на меті зробити чат-бота більш корисним у роботі.

Тепер Claude буде підключатися до Microsoft SharePoint та OneDrive для пошуку та аналізу документів без необхідності завантажувати їх вручну. Коннектор Microsoft 365 вже доступний для всіх користувачів планів Claude Team та Enterprise, але адміністратори повинні увімкнути інтеграцію, перш ніж кінцеві користувачі зможуть підключити свої облікові записи.

Інтеграція Microsoft Outlook з Claude дозволяє чат-боту отримувати доступ до ланцюжків електронних листів та аналізувати комунікації, щоб відображати відповідний контекст у своїх відповідях. Claude також зможе здійснювати пошук у чат-розмовах у Microsoft Teams, а також отримувати доступ до обговорень у каналах та підсумків зустрічей.

Anthropic також запускає корпоративний пошук у Claude — нову функцію, яка полегшує AI-асистенту пошук у всіх джерелах даних компанії. Оскільки багато підприємств використовують різноманітні інструменти для управління кадровими процесами, комунікаціями та іншими аспектами бізнесу, дані часто зберігаються в багатьох різних додатках і сервісах. «Корпоративний пошук є особливо цінним для адаптації нових членів команди, відповідей на стратегічні питання, такі як аналіз закономірностей у відгуках клієнтів, та швидкого визначення відповідних внутрішніх експертів для консультацій з будь-якої теми», — зазначає Anthropic.

Інтеграція Claude та Microsoft 365 працює за допомогою коннектора Model Context Protocol (MCP), відкритого стандарту Anthropic для підключення AI-додатків до інших джерел даних та додатків. Microsoft активно впроваджує MCP, обіцяючи широко використовувати його в Windows, оскільки переробляє свою операційну систему, щоб перетворити комп’ютери на ПК зі штучним інтелектом, з якими можна спілкуватися.

Microsoft також все більше покладається на моделі штучного інтелекту Anthropic для вдосконалення своїх додатків Microsoft 365. Моделі Anthropic зараз допомагають працювати Copilot Researcher, GitHub Copilot, Copilot Studio та новому Office Agent, який здатний створювати документи Word і PowerPoint з власного чат-інтерфейсу Copilot від Microsoft. Microsoft налагоджує стосунки з Anthropic, одночасно інвестуючи більше в свої власні моделі штучного інтелекту та намагаючись уникнути вкладення всіх своїх ресурсів у штучний інтелект в один складний кошик у формі OpenAI.