Pinterest дозволить «знизити» рівень ШІ у стрічках новин

0
224 views
Pinterest дозволить «знизити» рівень ШІ у стрічках новин

Pinterest вживає нових заходів для зменшення кількості небажаного контенту, який бачать його користувачі. Сервіс додає налаштування, які дозволяють людям «зменшити» кількість контенту, створеного штучним інтелектом, у ряді категорій, які «дуже схильні» до таких зображень, йдеться в повідомленні компанії.

Хоча більшість соціальних платформ намагаються вирішити проблему зростання кількості контенту, створеного штучним інтелектом, Pinterest особливо постраждав від цього. Його інтерфейс з дошками зображень виявився особливо вразливим до небажаного контенту, створеного штучним інтелектом, і користувачі скаржилися на складність пошуку контенту, створеного людьми.

Тепер Pinterest пропонує користувачам більше контролю над тим, скільки контенту, створеного штучним інтелектом, з’являється в їхніх рекомендаціях. Сервіс додає налаштування «уточнити ваші рекомендації», яке дозволяє перемикати контент, створений штучним інтелектом, з певних категорій, включаючи мистецтво, архітектуру, красу, моду, розваги, здоров’я, декор для дому та спорт. За даними компанії, ці теми зазнали напливу контенту, створеного штучним інтелектом, але користувачі повинні «очікувати ще більше доповнень у майбутньому».

Варто зазначити, що Pinterest не обіцяє повністю викорінити генерований AI-контент. Натомість компанія заявляє, що нові налаштування повинні «зменшити» кількість AI-контенту, який користувачі бачать у певній категорії. Представник компанії пояснює, що це пов’язано з тим, що не весь AI-контент на платформі є низької якості, а деякі користувачі насправді відкриті до перегляду матеріалів, створених за допомогою AI.

Налаштування також застосовується тільки до зображень, а не до відео, тому, ймовірно, воно не дуже допоможе запобігти появі у ваших стрічках відеороликів, створених Sora або іншим штучним інтелектом. Щодо контенту, створеного або відредагованого штучним інтелектом, який продовжує з’являтися, Pinterest заявляє, що буде більш помітно позначати ці публікації. Компанія почала експериментувати з позначками ще в травні, але зараз «посилила» свої інструменти для ідентифікації такого контенту.

Нові налаштування Pinterest вже доступні на настільних комп’ютерах і Android, а протягом найближчих тижнів з’являться і на iOS.