Каліфорнія забороняє гучні рекламні ролики на Netflix

0
174 views
Каліфорнія забороняє гучні рекламні ролики на Netflix

Каліфорнія зобов’язала стрімінгові сервіси, такі як Netflix, Hulu, Prime Video та YouTube, припинити підвищувати гучність під час рекламних пауз. Згідно із законом, підписаним у понеділок губернатором Каліфорнії Гевіном Ньюсомом, з липня 2026 року реклама повинна транслюватися з такою ж гучністю, як і контент, що транслюється на платформі провайдера.

Законопроект 576 був поданий у лютому сенатором штату Каліфорнія Томом Умбергом, який посилався на скаргу одного зі своїх співробітників про різке підвищення гучності реклами під час трансляції, що заважало спати його новонародженому. У заяві після підписання законопроекту Умберг сказав, що на його створення його надихнули «всі виснажені батьки, які нарешті вклали дитину спати, але гучна реклама під час трансляції знівелювала всі їхні зусилля».

Законодавство розроблено на основі Закону про обмеження гучності комерційної реклами (CALM), який встановлює обмеження гучності реклами для телевізійних мовників на федеральному рівні, але не поширюється на стрімінгові сервіси. З огляду на значний вплив Каліфорнії на розважальну індустрію США, новий закон може стати національним стандартом.

«Ми чітко почули голос каліфорнійців, і зрозуміло, що вони не хочуть, щоб гучність реклами перевищувала рівень, на якому вони раніше насолоджувалися програмою», — заявив Ньюсом у своїй заяві. «Підписавши SB 576, Каліфорнія зменшує цю незручність на стрімінгових платформах, які раніше не підпадали під дію правил щодо гучності реклами, прийнятих Конгресом у 2010 році».