Вчора агентство Reuters опублікувало статтю під заголовком “Тижні після запуску Amazon’s Alexa+ AI – загадка: де користувачі?”, в якій детально розповіло про труднощі з пошуком відгуків з перших рук про використання AI-помічників в Інтернеті. The Verge звернувся до Amazon із запитанням про цю історію, і компанія відповіла, що думка про те, що Alexa Plus недоступна, “просто помилкова”.
Ось повна – і досить різка! – заяву з цього приводу, надану представником Amazon Еріком Свеумом (Eric Sveum) електронною поштою виданню The Verge:
“Просто неправильно говорити, що Alexa+ не доступна для клієнтів – це твердження неправдиве. Сотні тисяч користувачів мають доступ до Alexa+, і ми постійно запрошуємо нових користувачів, які запросили ранній доступ”.
Свеум також поділився скріншотом того, як має виглядати запрошення на електронну пошту.
Alexa Plus – це генеративна версія Alexa зі штучним інтелектом, яку Amazon анонсувала в лютому і яка є безкоштовною для передплатників Amazon Prime або $19,99 на місяць для всіх інших.
Хоча Reuters не стверджує, що Alexa Plus ще не доступна для клієнтів, воно цитує аналітика, який сказав: “Здається, немає нікого, у кого вона насправді є”.
Видання також повідомило, що його спроби знайти реальних користувачів Alexa Plus виявилися марними, написавши, що воно “обшукало десятки новинних сайтів, YouTube, TikTok, X, BlueSky і Meta’s Instagram і Facebook, а також Amazon’s Twitch і огляди пристроїв голосових помічників Echo на Amazon.com”. Агентство додало, що розмовляло з двома людьми, які писали на Reddit, стверджуючи, що використовували Alexa Plus, але вони “не надали Reuters вагомих доказів, і їхні особи не можуть бути підтверджені”.
Тим не менш, Engadget повідомив сьогодні, що в п’ятницю була розіслана хвиля електронних листів, в яких користувачам Amazon Alexa пропонувалося випробувати Alexa Plus. Видання також повідомило, що представник Amazon заявив, що “сотні тисяч” клієнтів спробували асистента.
Amazon почав розгортати свою програму раннього доступу для кількох клієнтів наприкінці березня. На той час у ній були відсутні такі функції, як можливість замовляти їжу на винос з Grubhub, використовуючи розмовний контекст, або ідентифікувати членів сім’ї та нагадувати їм про хатню роботу. На сторінці на сайті Amazon зазначено, що деякі функції все ще “з’являться найближчим часом”, наприклад, можливість доступу до Alexa Plus у веб-браузері, на телевізорі Fire TV або планшетному комп’ютері Amazon. Компанія заявила, що надає пріоритет тим, хто володіє певними пристроями Echo Show, над іншими.