Минулого тижня Spotify оголосив, що запровадить публічний підрахунок прослуховувань для всіх подкастів, щоб “допомогти залучити нових шанувальників”. Але подкастери швидко відреагували на нову функцію критикою – головним чином через те, що вона сприятиме подальшому просуванню подкастів, які вже мають велику аудиторію, в той час як менші за обсягом шоу стануть менш привабливими для нових слухачів.
У п’ятницю Spotify змінив курс своїх планів, але не відмовився від ідеї повністю. Відтепер кількість прослуховувань з’являтиметься лише в тих шоу, які набрали щонайменше 50 000 прослуховувань кожне. Замість того, щоб показувати точну кількість переглядів, позначення буде оновлюватися лише на певних етапах, наприклад, 100 000 або 1 мільйон переглядів.
“Ми плануємо запустити цю нову версію підрахунку відтворення протягом наступного тижня”, – написала компанія у своєму блозі. “Це оновлення відображає наші зусилля, спрямовані на те, щоб забезпечити найкраще розуміння для творців і чіткий досвід для їхніх шанувальників”.
Десятиліттями платформи хостингу подкастів не ділилися багатьма публічними показниками популярності шоу – Apple Podcasts, наприклад, має огляди та графіки у своєму додатку, але слухачеві було б складно дізнатися, чи має шоу аудиторію в десятки або десятки тисяч слухачів.
Хоча Spotify вважає, що така невизначеність є недоліком, творців підкастів приваблює те, що подкастинг частково відрізняється від інших форм онлайн-медіа, оскільки він освіжаюче відрізняється від них. Наприклад, коли хтось натискає кнопку “Play” на відео на YouTube, він звертається до медіа з уже наявними знаннями про те, скільки переглядів має відео і скільки людей підписано на цей канал. Але подкастинг може вирівняти ігрове поле для більшої кількості нішевих творців.
Подкастери також висловлюють розчарування відсутністю чіткої метрики того, що вважається “п’єсою” або “потоком” на різних платформах.
Бюро інтерактивної реклами (IAB) співпрацює з подкаст-платформами, щоб встановити чітку метрику того, що вважається “п’єсою”, створюючи більшу узгодженість в укладанні угод між подкастерами та рекламодавцями. Але, як повідомляє Podnews, визначення того, що вважається “прослуховуванням”, на Spotify і YouTube – двох найпопулярніших платформах для прослуховування подкастів – відрізняється від стандарту IAB.
У Spotify заявили, що кількість прослуховувань буде залежати від того, скільки разів “люди активно намагалися прослухати” контент, тоді як потокове відтворення і завантаження враховуються лише після 60 секунд взаємодії.