YouTube тестує власну версію AI Overviews

0
664 views
YouTube тестує власну версію AI Overviews

Якщо ви нещодавно здійснювали пошук у Google, то, безсумнівно, стикалися з Оглядом штучного інтелекту в результатах пошуку. Цей інструмент, що працює на базі Google Gemini, намагається заощадити вам кілька кліків, об’єднуючи інформацію з посилань, що з’являються в результатах пошуку, і стисло надаючи те, що, на його думку, є тією інформацією, яку ви шукаєте. Однак точність цих оглядів часто залишає бажати кращого, а сам інструмент з моменту запуску страждає від галюцинацій (з різним ступенем кумедності).

Зараз Google переносить цей інструмент на YouTube, тестуючи відеоверсію оглядів зі штучним інтелектом для невеликої кількості користувачів YouTube Premium у США за обмеженим числом англомовних пошукових запитів. У той час як результати пошуку Google показують текстові резюме, згенеровані LLM, огляди зі штучним інтелектом на YouTube будуть функціонувати як щось на кшталт рекламного ролика для певних відеороликів.

У дописі на форумі спільноти YouTube компанія Google повідомила: “Ця нова функція використовуватиме штучний інтелект для виділення фрагментів з відео, які будуть найбільш корисними для вашого пошукового запиту… Це, швидше за все, показуватиметься, коли ви шукаєте додаткову інформацію про товари, які ви купуєте (наприклад, “найкращі навушники з шумозаглушенням”), або коли ви шукаєте додаткову інформацію про місця або про те, чим можна зайнятися в цих місцях (наприклад, “музеї, які варто відвідати в Сан-Франциско”)”.

Це викликає деякі питання щодо моделі доходів авторів на YouTube і того, як ролики, згенеровані штучним інтелектом, вплинуть на їхні доходи. Основне занепокоєння у зв’язку з оглядами на основі штучного інтелекту в пошуку викликає власне резюме Google, яке поглинає трафік, що інакше пішов би на публікації, показані в результатах пошуку. Перенесення цих інструментів на YouTube, ймовірно, викличе таку ж стурбованість у творців відеоконтенту.

Google збиратиме відгуки про ці огляди від преміум-користувачів, які можуть голосувати, піднімаючи або опускаючи великий палець догори або донизу за відеоролики, створені штучним інтелектом. Google не повідомив, як довго триватиме цей пілотний проект, і чи планує Google розширювати огляди зі штучним інтелектом на YouTube для всіх, окрім передплатників преміум-підписки.