Tesla шукає команду для дистанційного керування “самокерованим” роботаксі

0
591 views
Tesla шукає команду для дистанційного керування "самокерованим" роботаксі

Ілон Маск пообіцяв, що його компанія Tesla випустить “повністю автономні” автомобілі в найближчі кілька років. Нещодавно Маск представив те, що він назвав “Кібертаксі”, і заявив, що Tesla планує запустити службу роботаксі до 2026 року, конкуруючи з іншими відомими брендами, які зараз працюють у космосі. Однак “повністю автономний”, як сказав Маск, може бути дещо неправильним терміном. Нещодавні повідомлення показують, що компанія планує найняти команду людей для дистанційного усунення несправностей у роботі своїх роботаксі.

У нещодавно поміченому списку вакансій Tesla оголошено про вакансію для створення команди віддаленої телеоперації для майбутнього парку роботаксі компанії. “Команда телеуправління Tesla AI відповідає за надання віддаленого доступу до наших роботаксі та людиноподібних роботів”, – зазначається в оголошенні, підкреслюючи додаткову потребу в наданні допомоги новій лінійці роботів Tesla Ілона Маска. “Наші автомобілі і роботи працюють автономно в складних умовах. Оскільки ми вдосконалюємо штучний інтелект, який керує ними, нам потрібна можливість віддаленого доступу до них і керування ними”, – йдеться в оголошенні.

В оголошенні про вакансію також зазначається, що такий телеоператорський центр вимагає “створення високооптимізованого надійного потоку даних з низькою затримкою через ненадійні транспортні засоби в реальному світі”. Телеоператори можуть бути “перенесені” в роботаксі за допомогою “найсучаснішої установки віртуальної реальності”, додається в оголошенні.

Tesla буде не першою компанією, яка використовує цей метод. Фактично, це галузевий стандарт. Раніше повідомлялося, що компанія Cruise, роботаксі, що належить General Motors, використовувала віддалених людських помічників для усунення несправностей, коли її транспортні засоби потрапляли в біду (схоже, що транспортні засоби потрапляли в біду кожні чотири-п’ять миль). Вважається, що Google’s Waymo також використовує таку ж практику, як і Zoox, фірма роботаксі, що належить Amazon.

Загалом, такі методи, схоже, є частиною ширшої тенденції, коли компанії позиціонують свої продукти як “автономні” або такі, що працюють на основі штучного інтелекту, а потім виявляють, що більшу частину роботи, яку виконує продукт, насправді виконують низькооплачувані підрядники-люди. Минулого року повідомлялося, що частина ключової роботи над ChatGPT, популярним чат-ботом OpenAI, виконувалася людьми, які отримували лише $15 на годину.

Кремнієва долина хоче, щоб ми повірили, що їхні автономні продукти – це щось на кшталт самокерованої магії, але технологія явно ще не готова. Швидкий погляд за завісу постійно виявляє продуктову базу, яка, як мінімум, все ще сильно залежить від людської робочої сили.