Zoom 2.0 перезапускається як компанія, орієнтована на ШІ

0
771 views
Zoom 2.0 перезапускається як компанія, орієнтована на ШІ
Zoom 2.0 перезапускається як компанія, орієнтована на ШІ

Zoom змінює назву з Zoom Video Communications Inc. на просто Zoom Communications Inc. У своєму пості в блозі компанії генеральний директор Zoom Communications Ерік Юань пише, що тепер Zoom – це “перша робоча платформа для людського спілкування на основі штучного інтелекту”, яка пропонує “сучасні гібридні робочі рішення”. Це нечітка, якщо не сказати більше, зміна порівняно зі злетом 2020 року, коли класичний продукт Zoom Meetings став синонімом відеоконференцій і процвітав, оскільки компанії були змушені перевести співробітників на роботу з дому.

Тепер компанія більше не хоче бути відомою завдяки відео, оскільки працівники повернулися в офіси, а більші та багатші на ресурси конкуренти – Google, Microsoft і Slack – пропонують відео як функцію офісних пакетів, за які компанії вже платять.

До кінця 2020 року річний дохід Zoom зріс у чотири рази, але на початку 2022 року прогнози змінилися, оскільки аналітик Wedbush Ден Айвз передбачив, що “робота з дому… Netflix, Facebook, Zoom, Peloton – вони побачать, як зростання різко впаде”. І для Peloton, і для Zoom наступні кілька місяців і років підтвердили це.

Zoom дав відсіч, запустивши більш комплексні інструменти комунікації, починаючи з командного чату Zoom Team Chat. Зараз Zoom пропонує власне повноцінне рішення Zoom Workplace з додатками для продуктивності в стилі Google і Microsoft Office, бізнес-клієнтом електронної пошти та іншими інструментами.

Влітку Юань у своєму виступі на Decoder заявив:

“…сьогодні ми всі витрачаємо багато часу на телефонні дзвінки, участь у зустрічах, надсилання електронних листів, видалення спаму та відповіді на текстові повідомлення, все ще залишаючись дуже зайнятими. Як [ми] використовуємо штучний інтелект, як ми використовуємо Zoom Workplace, щоб повністю автоматизувати цю роботу? Це те, що для нас дуже важливо”.

У жовтні був запущений ШІ-компаньйон Zoom 2.0 з покращеними інструментами підбиття підсумків та допомоги, який, за його словами, “перетвориться на повністю настроюваного цифрового двійника, оснащеного вашими інституційними знаннями, звільнивши цілий день роботи і дозволивши вам працювати лише чотири дні на тиждень”.