McDonald’s намагається повернути моду на NFT

0
601 views
McDonald's намагається повернути NFT
McDonald's намагається повернути NFT

Незабаром McDonald’s розмістить на своїх кавових чашках McCafe персонажів у стилі мультиплікації на обмежений час. У цьому немає нічого дивного. Але в цьому випадку анімовані персонажі взяті з Doodles, проекту web3. І це лише остання ознака того, що деякі люди намагаються повернути моду на NFT після дуже короткого, але гучного вибуху на технологічній сцені кілька років тому.

Пам’ятаєте невзаємозамінні токени? Коли NFT стали мейнстрімом взимку 2021-22 років, кожен хотів долучитися до хайпу. Джиммі Феллон і Періс Хілтон хвалилися своїми нудьгуючими мавпами на вечірньому телебаченні, Budweiser запустив NFT Dwayne Wade для просування свого безалкогольного пива, а Starbucks запустив маркетплейс для марок NFT.

Але це тривало недовго. Акція Феллона “Нудьгуючі мавпи” в січні 2022 року стала початком кінця. До вересня 2022 року обсяг торгів NFT впав на 97%. Doodles, який починав як NFT-проект, на початку 2023 року заявив, що він більше не є просто NFT-проектом. А зараз Doodles співпрацює з McDonald’s в рамках промо-акції на кавових чашках, а NFT Doodle стрімко зростають в ціні, повідомляє CoinTelegraph.

Директор з маркетингу McDonald’s Тарік Хассан (Tariq Hassan) прорекламував цю акцію і, здається, був досить оптимістично налаштований щодо партнерства. І очевидно, що маркетологи набагато більш відкриті до повернення до таких технологій, як NFT, ніж це було, можливо, рік тому.

“Можливо, це не перше, про що ви думаєте, коли говорите про McDonald’s, але кава є невід’ємною частиною досвіду McDonald’s. Протягом багатьох років ми продовжуємо надавати пріоритет покращеному смаку, досвіду та навіть екологічності нашої смачної кави”, – говорить Хассан.

“Цього року ми робимо нашу каву ще більш особливою, надавши нашій сезонній упаковці свіжого та несподіваного вигляду завдяки співпраці з Doodles, ідеальним партнером, адже більша частина їхнього контенту присвячена ранкам та кавовим моментам”, – продовжує Хасса. “Фан-база Doodles вже давно мріяла про колаборацію з McDonald’s, і справедливо буде сказати, що ВОНИ зробили це: ми не могли б бути більш задоволені, якби наші фандоми зіткнулися. Ми обрали Doodles не лише тому, що вони є агентом змін у культурному ландшафті, але й тому, що вони виходять за рамки цифрових активів – це розважальний бренд із безстрашною спільнотою, з якою ми не можемо дочекатися, щоб взаємодіяти і, що ще важливіше, донести його до більшої кількості людей по всій Америці”.

Чи зможуть McDonald’s і Doodles дійсно дати NFTs серйозне відродження? Ніхто не може сказати напевно. Але зважаючи на те, що новий президент Дональд Трамп підтримує криптовалюти, цілком ймовірно, що багато людей спробують осідлати цю хвилю і заробити на цьому гроші. Коли такі великі бренди, як McDonald’s, знову занурюють пальці ніг у воду, це справді свідчить про те, що щось намічається.