NatWest Group заблокував сервіси обміну повідомленнями WhatsApp, Facebook Messenger і Skype на корпоративних пристроях у Великій Британії, щоб співробітники не використовували їх для спілкування один з одним.
Банк вже говорив співробітникам дотримуватися “затверджених каналів” для розмов про ділові питання.
Але тепер він пішов далі і зробив платформи недоступними на робочих телефонах і комп’ютерах.
Так звані позаканальні комунікації є постійною проблемою як у бізнесі, так і в політиці, і є побоювання, що такі сервіси, як WhatsApp, використовуються для того, щоб зменшити контроль за деякими розмовами, які можуть підлягати перевірці.
Повідомлення може бути важко знайти або вони можуть навіть зникнути, тоді як повідомлення, надіслані через затверджені канали, можна повністю відновити, а це означає, що їх можна перевірити, якщо виникне підозра у вчиненні правопорушення.
“Як і багато інших організацій, ми дозволяємо використовувати лише затверджені канали для спілкування з ділових питань, як всередині компанії, так і за її межами”, – йдеться в заяві NatWest.
У повідомленні йдеться, що зміни набули чинності на початку цього місяця.
За останні кілька років банки в США були оштрафовані на суму понад 2,8 млрд доларів (2,18 млрд фунтів стерлінгів) за порушення правил ведення документації – через те, що працівники не могли отримати старі повідомлення з деяких служб обміну повідомленнями.
Серед тих, кому будуть виписані штрафи, – JPMorgan Chase, Wells Fargo, Bank of America і Citigroup.
У серпні британський банківський регулятор, Управління з фінансового нагляду (FCA), розглядав можливість перевірки того, як банківські працівники використовують сервіси обміну повідомленнями.
Це сталося після того, як енергетичний регулятор Ofgem наклав штраф на банк Morgan Stanley за дзвінки з приватних телефонів через WhatsApp, що є порушенням правил ведення діловодства.
За межами банківського сектору виникли проблеми з використанням додатків у державному секторі, зокрема питання щодо того, як міністри використовували WhatsApp для роботи в уряді в останні роки.
Розслідування Covid у Великій Британії показало, що чиновники та міністри видалили повідомлення WhatsApp, якими вони обмінювалися під час пандемії.
Серед них був і тодішній прем’єр-міністр Борис Джонсон, а член кабінету міністрів Пенні Мордаунт повідомила слідству, що повідомлення з ним за два роки зникли. Джонсон повідомив слідству, що втратив близько 5 000 повідомлень.










