Компанія Microsoft вже більше п’яти років намагається розширити можливості Xbox на різні пристрої, і тепер вона запускає маркетингову кампанію, щоб чітко дати зрозуміти, що тепер кожен екран – це Xbox. Сьогодні стартує нова кампанія “Це Xbox”, яка позиціонує бренд Xbox як спосіб грати в ігри на різних пристроях, а не просто як консоль Xbox.
“Кампанія “Це Xbox” запрошує людей грати на Xbox на різних пристроях та екранах, – пояснює Крейг МакНері, старший директор з маркетингу Xbox. “Вона демонструє еволюцію Xbox як платформи, що поширюється на різні пристрої, зі сміливими, культовими, веселими візуальними ефектами та безтурботним тоном”.
Microsoft створила серію рекламних роликів, які з’являться в Інтернеті, на цифрових білбордах і навіть на бортах автобусів, які покликані дати зрозуміти, що ноутбуки, телевізори, портативні ігрові ПК і навіть VR-гарнітури тепер можуть вважатися Xbox.
Це останній крок у постійній ігровій стратегії Microsoft, спрямованій на те, щоб охопити гравців за межами консолі Xbox – те, що почалося з впровадження Xbox Cloud Gaming більше шести років тому.
В останні місяці Microsoft називає цей проект “Xbox всюди”, оскільки вона все частіше розглядає можливість перенесення ігор для Xbox на PlayStation, Switch та інші платформи і пристрої. На початку цього року Microsoft також використовувала повідомлення “не потрібна консоль” для свого додатку Xbox TV для телевізорів Samsung і приставок Fire TV від Amazon.