Cпівробітника Disney звинувачують у комп’ютерних злочинах

0
920 views
Cпівробітника Disney звинувачують у комп'ютерних злочинах
Cпівробітника Disney звинувачують у комп'ютерних злочинах

Федеральна кримінальна скарга звинувачує одного колишнього працівника Disney у зломі програмного забезпечення, яке генерувало меню страв і напоїв на курортах компанії. Уряд стверджує, що ці атаки навіть призвели до небезпечної зміни інформації про алергени в меню.

У скарзі, поданій Міністерством юстиції, йдеться про те, що колишній співробітник, Міхаель Шоєр, вчинив низку комп’ютерних злочинів після того, як його звільнили з компанії. Постраждала компанія у скарзі не названа, вона позначена просто як “Компанія А”. Однак 404 Media повідомляє, що йдеться про курорт Disney, посилаючись на підтвердження від адвоката, який представляє інтереси колишнього працівника.

У своїй ролі в Disney Шойер “відповідав за створення і публікацію меню для всього портфоліо ресторанів”, йдеться у скарзі. Програмне забезпечення, про яке йдеться, під назвою Menu Creator, було розроблене третьою стороною для ексклюзивного використання Disney, повідомляє 404. Завдяки своїй посаді Шоєр мав “глибокі знання про системну архітектуру … [програмного забезпечення Menu Creator], робочий процес обробки меню та потенційні вразливості в системі”.

У скарзі стверджується, що Шойєр був звільнений за “неправомірну поведінку”, а його звільнення описується як “спірне і не вважалося дружнім”.

Атаки на компанію відбувалися протягом трьох місяців, протягом яких Шоєр “маніпулював меню ресторанів, що належать і управляються” Disney, йдеться у скарзі. Більш “доброякісні” з цих атак полягали у псуванні різних меню шляхом зміни шрифту на Wingdings, що робило їх незв’язними. В інших випадках Шоєр нібито вставляв у меню ненормативну лексику. Більш серйозні злочини, тим часом, пов’язані зі спробами Шойєра маніпулювати інформацією про алергени в меню. Шойєра також звинувачують у проведенні атак типу “відмова в обслуговуванні” на робочі акаунти кількох своїх колишніх колег.

Нещодавно на Disney було подано позов про “протиправну смерть” після того, як жінка померла під час вечері в ресторані, що знаходиться на території одного з об’єктів Disney у Флориді. Жінці та її чоловікові офіціант помилково повідомив, що замовлену нею страву можна приготувати без молочних продуктів і горіхів. Справа набула розголосу після того, як Disney спробував закрити справу на підставі пункту про примусовий арбітраж, що містився в пробній підписці подружжя на Disney+. Після значного резонансу компанія Disney оголосила, що відмовляється від своєї грубої юридичної стратегії і дозволяє позову дійти до суду.

Однак ця справа не пов’язана зі справою Шойєра. Хоча Шойєр змінив інформацію про алергени в меню ресторанів, ці меню ніколи не поширювалися у відповідних закладах.