Apple залишається найдорожчим світовим брендом номер один з вартістю бренду у 880 млрд. дол. На другому місці йде Google з вартістю 578 млрд. дол., а на третьому – Microsoft – $502 млрд.
Аналітична компанія Kantar презентувала своє щорічне дослідження найцінніших світових брендів BrandZ.
Експерти зазначають, що навіть після того, як у 2023 році зафіксовано зниження на 20% у річному обчисленні, загальна вартість 100 найдорожчих світових брендів у розмірі $6,9 трлн все ще значно перевищує показник 2020 року, який становив майже $5 трлн. І ці $6,9 трлн також перевищують значення, передбачене траєкторією зростання рейтингу до пандемії.
Новий рейтинг вартості брендів ґрунтується на думках понад 4,2 мільйона респондентів про 21 000 брендів у 540 категоріях.
Топ-10
Тож, до першої десятки увійшли технологічні гіганти та ще 7 компаній:
- Apple – $880 млрд.
- Google – $578 млрд.
- Microsoft – $502 млрд.
- Amazon – $469 млрд.
- McDonald’s – $191 млрд.
- Visa – $169 млрд.
- Tencent – $141 млрд.
- Louis Vuitton – $125 млрд.
- Mastercard – $111 млрд.
- Coca Cola – $106 млрд.
Інші бренди та тренди
Coca-Cola знову увійшла до Топ-10, піднявшись на сім позицій до 10-го місця. Компанія збільшила вартість свого бренду на 8%.
16 брендів зросли у вартості, причому індійський телекомунікаційний оператор Airtel (№76, +24%) має найшвидше зростання у глобальному рейтингу.
До Топ-100 увійшли два китайських бренди: Shein (№70, $24 млрд) і Nongfu Spring (№81, $22 млрд).
Дев’ять брендів повернулися до рейтингу брендів. Серед них Pepsi (№91, $19 млрд), Colgate (№95, $18 млрд) і Pampers (№100, $17 млрд).
З 13 категорій, бренди продуктів харчування, напоїв, фаст-фуду та предметів розкоші виявилися найбільш стійкими, оскільки вони зберегли найбільшу частку вартості у порівнянні з 2022 роком.