Інфляція також впливає на ігрову периферію в усьому світі, ціни на неї стрімко зростають. Зазвичай контролери коштують від $60 до $180, що може залишити гравців з величезним рахунком, коли заміна є єдиним варіантом. Однак Microsoft намагається змінити ситуацію, запропонувавши революційний підхід до самостійного ремонту контролерів, що надає геймерам потенційно значну можливість заощадити кошти.
Інші бренди, такі як Sony та Nintendo, мають схожі, але різні стратегії самостійного ремонту своїх контролерів
Новаторське рішення Microsoft поширюється на моделі бездротових контролерів Xbox, включаючи Elite Series 2. Ця ініціатива обіцяє завантажити інструкції, навчальні відео та, що найважливіше, запасні частини, такі як плати, джойстики, кнопки, чохли та інше, доступні безпосередньо від Microsoft. До цього геймерам доводилося покладатися на потенційно ненадійні сторонні виправлення або замінювати весь геймпад, що часто було дорогою ідеєю.
Спектр проблем, які можна вирішити, є широким і охоплює проблеми від дрейфу стику до заклинювання плечових кнопок. Ціни на ремонтні компоненти варіюються: набір кнопок коштує 24 долари, плата і мотор у зборі – 60 доларів, а вібромотор – 35 доларів. Пропонуються навіть запасні корпуси, щоправда, лише чорного та білого кольорів.
Ця новаторська програма вже працює, за словами керівника продукту Бреда Россетті (Brad Rossetti), запрошуючи всіх геймерів Xbox з пошкодженими контролерами вдихнути нове життя у свої пристрої. Більше того, ініціатива поширюється і на сторонніх роздрібних продавців, включаючи експертів з самостійного ремонту iFixit.
Хоча ініціатива Microsoft дійсно заслуговує на увагу, вона не єдина в ігровій індустрії, яка змінює свою позицію щодо самостійного ремонту. Контролер DualSense Edge від Sony включає в себе змінні модулі джойстиків управління в стандартній комплектації. Однак, на відміну від Microsoft, Sony не продає додаткові запчастини для ремонту через онлайн-платформу. Nintendo, хоч і не продає ремонтні компоненти, але надає безкоштовну послугу з ремонту своїх контролерів, які постраждали від сумнозвісного дрейфу Joy-Con. Більше компаній повинні прийняти такий підхід, щоб утримати клієнтів, які цінують свої ігрові контролери.