Triumph Motor Company, ім’я, яке майже чотири десятиліття не асоціювалося з виробництвом автомобілів, повернулося на ринок із вражаючою дизайнерською концепцією, відомою як Triumph TR25. Цей концепт електромобіля, представлений шанованим дизайнерським домом Makkina, віддає данину поваги рекордсмену Triumph TR2 MCV575 “Jabbeke” 1953 року. TR25 черпає натхнення в дизайні від TR2, включаючи кілька елементів, що нагадують його культового попередника. Зокрема, на фарах помітна цифра “25” в центрі, що символізує 25-річний ювілей компанії Makkina. Хоча концепт зберігає мінімалістичний екстер’єр, він має більш сучасну естетику з короткими звисами, великими колесами та гострими складками на крилах.
Автомобіль може розганятися від 0 до 60 миль/год за 6,8 секунди
Ззаду, гладкі вертикальні задні ліхтарі займають центральне місце, витончено обрамляючи словесний знак Triumph. Чистий і простий дизайн поширюється і на одномісну кабіну, орієнтовану на водія. Однак для тих, хто бажає розділити враження від поїздки, пропонується додаткове відкидне сидіння для пасажира.
Makkina застосувала мінімалістичний підхід до салону, з простим дисплеєм за кермом, який відображає ключову інформацію, таку як запас ходу, швидкість руху та рівень заряду акумулятора. Спицеве кермо віддає данину поваги “Jabbeke”, водночас поєднуючи в собі сучасні технології, включаючи самоцентрувальний циферблат, який надає життєво важливу інформацію про автомобіль та доступ до навігаційної системи.
Під привабливим зовнішнім виглядом TR25 використовує платформу BMW i3s, причому BMW придбала торгову марку для Triumph Motor Company і співпрацює з Makkina в цьому проекті. Хоча конкретні деталі силового агрегату не розголошуються, BMW i3s може похвалитися електродвигуном змінного струму, що видає 181 кінську силу і 199 фунт-футів крутного моменту. Він розганяється від 0 до 60 миль на годину всього за 6,8 секунди і забезпечує запас ходу до 153 миль на одному заряді згідно з рейтингом EPA.
Хоча BMW попрощався з i3 наприкінці 2022 року після продажу 250 000 одиниць за дев’ять років, Triumph TR2 MVC575 “Jabbeke” продовжує зберігати своє історичне значення. Цей легендарний автомобіль встановив рекорд швидкості для серійних автомобілів з робочим об’ємом двигуна до 2,0 л у травні 1953 року, оснащений обтічними елементами, такими як нижній щиток, накладки на задні крила та металева кришка кокпіта. Сьогодні оригінальний TR2 “Jabbeke” з гордістю зберігається у поважному Британському моторному музеї.










