Під час міжнародної виставки-конгресу мобільних технологій MWC Shanghai–2023 Huawei провела конференцію Product&Solution Innovation Launch. На ній компанія поділилася інноваційними практиками IntelligentCore, прагнучи надати операторам рекомендації щодо створення інтелектуальних, спрощених і гнучких мереж, стимулювання інновацій у сфері послуг, забезпечення монетизації користувацького досвіду та прискорення досягнення успіху в 5G-бізнесі.
Джордж Гао (George Gao), президент Huawei Cloud Core Network Product Line, зазначив:
«Оператори перемкнули свою увагу з будівництва мереж 5G на їхню експлуатацію. Однак наразі вони стикаються з проблемами, пов’язаними із недостатньою гнучкістю мереж, забезпеченням гомогенного користувацького досвіду, застарілими додатками”.
Щоб допомогти впоратися з цими викликами, Huawei не тільки креативно впровадила інтелектуальні функції у базові мережі. Спільно з операторами вона запровадила низку інноваційних практик, які розширили можливості багатьох аспектів базових мереж, від голосових і відеосервісів до диференціації досвіду й інтелектуальних експлуатації та технічного обслуговування. При цьому Huawei також допомогла операторам ефективно поліпшити користувацький досвід і підвищити монетизацію послуг.
Модернізація базові мережі 5G
Практики IntelligentCore дозволили модернізувати базові мережі 5G за чотирма аспектами:
- Від операцій лише з голосом до операцій із контентом.
Huawei використовує інтелектуальний медіарушій для розширення можливостей рішення New Calling. Рушій використовує мультимедійну підключену архітектуру й інтегрує інтелектуальну модель New Calling, а також алгоритми обробки графіки та відео, щоб реалізувати власний мережевий інтелект для поглибленої обробки мультимедіа.
Завдяки цьому Huawei допомогла China Mobile розробити низку послуг New Calling, що забезпечують на 20-30% більшу продуктивність, ніж у середньому по галузі, і знижують рівень артефактів і зависань кадрів до менше ніж 0,5%. Однією з основних переваг є те, що користувачі можуть отримувати багатший, насиченіший контент під час дзвінка та насолоджуватися якісним спілкуванням. - Від гомогенного 2D до виразного 3D.
Завдяки інтелектуальному механізму перетворення 2D на 3D рішення Huawei Vivision значно знижує витрати на створення 3D-відео.
Компанія Zhejiang Mobile першою впровадила це рішення та успішно використала його для автоматичного перетворення більше ста 2D-фільмів у 3D, що дозволяє користувачам насолоджуватися відео з ефектом присутності на різних типах пристроїв.
Це допомогло Zhejiang Mobile збільшити базу користувачів і середній дохід на абонента. - Від монетизації трафіку до монетизації досвіду.
Завдяки інтелектуальним мережевим каналам рішення Huawei ITE реалізує інтелектуальну поінформованість про послуги, інтелектуальний аналіз користувацького досвіду й інтелектуальне прискорення планування, щоб допомогти операторам надавати та монетизувати диференційований користувацький досвід.
Це рішення було випробуване компанією Zhejiang Mobile, і результати показали, що воно не тільки подвоює пропускну спроможність трансляцій наживо, а й знижує затримку на 25-45%. - Від пасивного реагування до передбачливого запобігання.
Рішення Huawei Core Network ADN представляє передові технології, такі як цифровий двійник, інтелектуальне навчання моделей, інтелектуальне моделювання перенапруги й оптимізація параметрів інтелектуального управління потоком, щоб виявляти мережеві ризики до того, як вони виникнуть.
Завдяки цим технологіям рішення Huawei з моделювання та оцінки аварійного відновлення дозволило провести понад 10 навчань з аварійного відновлення у різних центрах обслуговування для мільйонів абонентів China Mobile.
Це лише деякі з перших переваг, які інтелектуальні базові мережі надаватимуть операторам і користувачам. Huawei продовжуватиме працювати з галузевими партнерами, щоб зробити мережі інтелектуальнішими, а інтелект — більш орієнтованим на мережу.