Абонент скаржиться, що Київстар три місяці не повертає гроші

0
1 652 views
Сердитий чоловік з телефонами

Абонент оператора Київстар скаржиться, що три місяці йому ніяк не повернуть 50 гривень. При цьому у кол-центрі дають стандартну відповідь:

“Наші фахівці займаються цим питанням”.

“Все сталося ще у лютому 2023 року. Помітив дуже великі витрати на послуги мобільного зв’язку. Зателефонував до оператора Київстар та поставив просте запитання, – пише користувач Ігор. – Фахівець мені дуже швидко пояснив, що було випадково з мого рахунку знято зайві 50 грн”.

Абонент скаржиться, що Київстар три місяці не повертає гроші

Ігорю обіцяли здійснити повернення коштів протягом восьми днів. Раз на тиждень він принципово дзвонив та цікавився вирішенням цього “важкого” питання.

“Кожен раз!!! відповідь була однакова “наші фахівці займаються цим питанням”. Коли моє терпіння було на межі, я нагрубіянив і мені була озвучена остаточна дата вирішення мого питання – це друге травня 2023 року. Але гроші так і не повернулися на рахунок”, – вказує абонент.

Після чергового звернення у Київстарі знову озвучили знайому вже фразу. Вже середина травня, а грошей так і немає.

“Та й грошима цю суму назвати важко, але факт аферизму та крадіжки в наявності”, – додає користувач.