Мобільний оператор Київстар вже півроку, з грудня 2022 по травень 2023 року, з невідомих причин не може відновити деактивовану SIM-карту абонента, який вже 20 років користувався номером.
“Починаючи з грудня 2022 року по сьогодні (травень 2023) не можуть відновити деактивовану сімкарту, яку вони ж самі і деактивували, з невідомих причин.
На регулярні запити: коли відновлять сімкарту, відповідь одна – наші спеціалісти працюють, нам жаль що так склалося, вони розуміють незручність і т.ін.” – пише обурений користувач.

Він не розуміє, чому у нього деактивували SIM, а тепер так довго не можуть її відновити. При цьому він вбачає безвідповідальне відношення співробітників компанії до усіх своїх клієнтів.
“Київстар – хочу вам сказати, що ви є прикладом безвідповідальності і некомпетентності. Як можна деактивувати номер, який належить одній людини протягом останніх 20 років?!?! і як ваші, так звані спеціалісти за пів року не спромоглися вирішити цю проблему? Напевно, через їхню кваліфікацію? А можливо, ви, київстар, плювати хотіли на своїх клієнтів. І всі ваші реклами і решта піару – не більше ніж лицемірний вияв вашої клієнтоорієнтовності”, – вказує абонент.
Йому прикро, що зв’язався з Київстар і має номер, з яким пов’язана велика частина життя.










