Кількість запитів щодо заміни Bitrix24 зросла в 4 рази

0
2 867 views
Кількість запитів щодо заміни Bitrix24 зросла в 4 рази

Український виробник ІТ-сервісу для управління робочими командами Worksection фіксує збільшення у 4 рази запитів на свій сервіс протягом останніх тижнів. Цьому сприяє відмова українського бізнесу від російського програмного забезпечення, зокрема зупинка роботи сервісу Bitrix24 з 1 червня поточного року.

Відмова від російського софту – очевидне рішення в умовах війни і це своєю чергою сприятиме зростанню й покращенню українських розробок у сфері сервісів для командної роботи вважає Чингиз Баринов, співзасновник Worksection:

“Робимо все залежне від себе, аби пришвидшити перехід бізнесу на українські сервіси, зокрема розробили зручну міграцію, що дозволяє компанії швидко переїхати і перенести всі дані”.

Worksection

Найчастіше за послугами звертаються бізнеси, пов’язані з наданням послуг, виробництвом товарів, будівництвом й архітектурними замовленнями. Платформа особливо затребувана у проєктах, що вимагають чіткого, але гнучкого планування командної роботи – маркетинг, юриспруденція, консалтинг тощо.

За словами представника сервісу, наразі український ринок софту з управління проєктами та традиційних CRM-систем очікує на тектонічні зрушення. Частина клієнтів, що спеціалізуються винятково на продажах, розподілиться між гравцями, які запропонують якомога швидше перенесення даних клієнтів. Ті ж, кому для роботи потрібні сервіси з проєктного менеджменту, обиратимуть між іноземними та українськими аналогами.