Усі абоненти українських мобільних операторів стикаються з проблемою, коли вони зненацька дуже швидко починають втрачати кошти. Це відбувається внаслідок автоматичного переходу з місячного (або 4-тижневого) на денний тариф.
Один з абонентів поскаржився на фейсбук-сторінці Vodafone Ukraine:
“Як мені поповнити тариф, щоб оплатити тільки пакет на місяць а не платити ще за смердючий денний тариф? Чи це зроблено спеціально щоб обдерти до останнього? Я не бажаю вашої послуги за 15 грн, можна її відключити і не нав’язувати мені?”
Представники Vodafone відповіли, як можна весь час залишатися на місячному тарифі:
“Плата за місячний пакет послуг знімається автоматично. Це відбувається рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця (з 00:00 до 8:00), або через 4 тижні.
Якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати пакета послуг на місяць, то автоматично відбувається перехід на денний тариф, у якому є обов’язковий платіж незалежно від користування. Надалі, кожного дня з 00:00 до 8:00, система буде перевіряти стан вашого рахунку і, як тільки там буде достатня сума, автоматично підключиться пакет послуг на місяць. Або ж ви можете це зробити самостійно – за допомогою комбінації *101*444#
Ці умови далеко не нововведення, та існують з моменту створення тарифів у всіх операторів.
Є ще чудова ідея – підключити послугу “Рік без абонплат”, яка доступна майже в усіх актуальних тарифах. З цією послугою Ви на всі 365 днів забуваєте, що таке поповнювати рахунок, економите трохи грошей і комфортно весь рік користуєтеся зв’язком“.
Від себе зазначимо, що звичайно подібний підхід є опробованим способом, як вижати з клієнтів додаткові кошти. Оскільки подібної практики немає, до прикладу, у інтернет-провайдерів, які в гіршому випадку просто призупиняють надання послуг до їхньої сплати.