За останні кілька років соціальна медіа TikTok створила армію шанувальників у США та Європі, а її частка доходу від додатків перевищила частки старіших платформ соціальних мереж. Так, TikTok випередив Facebook та Instagram з більш ніж 20% часткою доходу від додатків у США та Європі.
Ландшафт соціальних мереж є висококонкурентним і постійно змінюється. Платформи, які можуть підтримувати зацікавленість користувачів і надавати цільові та ефективні рекламні рішення, ймовірно, будуть більш успішними в довгостроковій перспективі.
Лідер популярності
TikTok займає високе місце на цьому динамічному ринку. Відповідно до звіту Digital 2023 Global Overview Report, минулого року мобільні користувачі витрачали в середньому 23 години 28 хвилин на TikTok на місяць, або на 20% більше, ніж у 2021 році, більше, ніж будь-яка інша платформа соціальних медіа. Зростаюча кількість користувачів і час, витрачений на користування додатком, допомогли TikTok збільшити свою частку ринку доходів.

За даними Statista Market Insights, Сполучені Штати є провідним ринком TikTok з 26% доходу від додатків у 2023 році, що майже вдвічі більше, ніж у Instagram, і майже втричі більше, ніж у Facebook. Частка доходу Instagram на ринку США досягла 14%, а Facebook слідує з часткою 10%. Дані Statista також показали домінування TikTok на найбільших європейських ринках.
У Німеччині додаток для обміну відео займає 25% доходу від частки ринку, порівняно з 18% у Instagram і 8% у Facebook. Ринок Великобританії продемонстрував ще більш значні відмінності: у 2023 році TikTok отримав 22% від загального доходу від додатків у соціальних мережах. Частка доходу від додатків у Instagram досягла 10% у Великобританії, а Facebook слідує з часткою 7%.
Платформа коротких відео також залучила багатьох рекламодавців в останні роки, коли компанії використовують TikTok для підвищення впізнаваності бренду та охоплення клієнтів покоління Z. Одне вірусне відео TikTok може охопити мільйони користувачів за одну ніч, а більшість платформ соціальних мереж не можуть це зробити.
Ріст доходів

У 2022 році дохід від реклами TikTok зріс на 26% порівняно з аналогічним періодом минулого року — це більше, ніж будь-яка інша платформа в США. Очікується, що двозначне зростання продовжиться в 2023 році, коли платформа отримає 6,4 мільярда доларів доходу від реклами, або на 26% більше, ніж минулого року.
Statista очікує, що протягом наступних трьох років ця цифра подвоїться, а до 2026 року річний дохід від реклами TikTok досягне 13,75 млрд доларів.










