Домашній інтернет Київстар не працює через вимикання світла

0
1 574 views
Домашний интернет

Через постійні відключення електроенергії мобільний зв’язок від Київстар працює з перебоями. Але значні проблеми виникають і з фіксованим інтернетом від оператора – послугою “Домашній інтернет”.

Хочу поділитися власним сумним досвідом.

Хронологія відключення

Отже, після чергового відключення світла та його наступного вмикання ввечері 2 листопада в одному з будинків на проспекті Романа Шухевича в Києві домашній інтернет від Київстар так і не відновився.

Згідно з інструкціями у автоматичному кол-центрі оператора я декілька разів перезавантажив роутер, та сигнал перестав надходити. На всякий випадок, я ще й поповнив рахунок.

Вранці 3 листопада я нарешті через кол-центр за номером 466 у мережі Київстар (або можна зразу дзвонити з приводу Домашнього інтернету на 460) додзвонився до оператора і розповів про свою проблему. Мені пообіцяли, що майстер прибуде на місце та зв’яжеться зі мною.

І дійсно досі швидко, через якусь годину зателефонував майстер Київстар, який розповів, що проблема через обладнання, яке стоїть не у мене в квартирі, а назовні, у якомусь з будинків. Я запевнив, що я так і думав, бо у мене нічого не трапилося, і моє обладнання в порядку. Та ремонтник сказав, що тепер мені потрібно зв’язуватися на телефон 460, щоб взнавати, чи вирішена проблема.

Але інтернет так і не з’явився ні 3-го, ні 4-го. Отже, я знову дзвонив у кол-центр 5 листопада зранку. І фахівець відповів, що моя заявка “не має граничного терміну опрацювання”. Тобто, це фактично означає, що її ніхто не спішить відпрацювати. Хоча, можливо, на думку Київстар, мене така інформація повинна заспокоїти?

Київстар не може швидко відновити домашній інтернет

SMS вам в руки

Але ось ввечері 6 листопада домашній інтернет зненацька з’явився, та після чергового відключення знову зник. 7 листопада він знову відсутній. Зате я ще отримав SMS:

“Шановний абонент! Термін розгляду Вашого звернення продовжено до 09.11.2022. З повагою, Київстар”.

Питання на засипку

Отже, виникають до Київстар, а можливо, й до інших інтернет-провайдерів, наступні питання:

  1. Коли ж чекати інтернет?
  2. Чи насправді такі серйозні проблеми виникають з обладнанням у зв’язку з вимиканням світла?
  3. Чи є такі ж проблеми у інших провайдерів?

Пишіть у коментарях, чи зник через відключення світла фіксований інтернет у вас?