Збільшення кількості платформ електронної комерції є однією з головних причин, що сприяють поширенню секс-іграшок. Хоча використання секс-іграшок поступово нормалізується, більшість клієнтів вважають за краще приховувати свою особу, купуючи секс-іграшки через онлайн секс шоп.
Платформа онлайн або електронної комерції дозволяє клієнтам приховувати свою особу під час купівлі таких товарів, що призводить до збільшення купівлі секс-іграшок. Крім того, значна кількість гравців ринку активно виходить на ринок через значний ринковий потенціал.
Дослідження, проведені у США, стверджують, що використання секс-іграшок у США за період пандемії зросло на 10%. За оцінками, така зростаюча присутність онлайн-магазинів і перевага онлайн-платформ для купівлі секс-іграшок сприятиме зростанню світового ринку секс-іграшок протягом прогнозованого періоду.
Високотехнологічні секс-іграшки
У той час як високотехнологічні секс-іграшки для дистанційних секс-ігор десятиліттями обговорювали як теледильдоніку, пандемія COVID-19 з її довгостроковими блокуваннями та заборонами контактів підвищила попит і інтерес до дистанційних секс-іграшок як для повсякденного життя, секс-ігор серед ізольованих одинаків і сексуальної близькості між половинками розлучених пар.
Продажі секс-іграшок зросли у Великій Британії на 13%, тоді як у Канаді спостерігалося зростання на 135%, а в Італії – зростання на 71%.
У статистиці, наданій брендом секс-іграшок для дорослих Womaniser, можливо, не дивно, що продажі секс-іграшок різко зросли, оскільки люди прагнуть розважитися вдома.
Сегменти ринку
За матеріалами ринок секс-іграшок поділяється на силікон, пластик, метал, скло та інші сегменти. Силіконовий сегмент займав найбільшу частку ринку в 2020 році; В цьому ж сегменті, за оцінками, буде зареєстровано найвищий CAGR на ринку протягом прогнозованого періоду.
Ринок секс-іграшок поділяється на жіночий і чоловічий. Жіночий сегмент займав найбільшу частку ринку в 2020 році. Однак, за оцінками, чоловічий сегмент зафіксує найвищий CAGR на ринку протягом прогнозованого періоду.
Види продукції
Також ринок секс-іграшок сегментований на:
- вібратори,
- фалоімітатори,
- анальні іграшки,
- кільця для пеніса,
- іграшки для БДСМ,
- рукавиці для мастурбації,
- секс-ляльки,
- одяг,
- тощо.
Сегмент вібраторів займав найбільшу частку ринку в 2020 році; однак, за оцінками, сегмент кілець для пеніса зареєструє найвищий CAGR на ринку протягом прогнозованого періоду.
Залежно від каналу збуту ринок секс-іграшок поділяється на електронну комерцію, спеціалізовані магазини та інші. Сегмент електронної комерції займав найбільшу частку ринку в 2020 році, і, за оцінками, цей же сегмент зареєструє найвищий CAGR на ринку секс-іграшок протягом прогнозованого періоду.