Переваги CRM-системи для товарного бізнесу

0
180 views
crm onebox

Наразі товарний бізнес особливо широко представлений у мережі Інтернет. Причиною популярності стала хороша окупність та можливість отримання високого стабільного заробітку. Однак без ведення обліку товарів на складі, прийому та оформлення замовлень, моніторингу кожного замовлення на всіх етапах досягти успіху та викликати довіру покупців неможливо. Crm для товарного бізнесу дозволяє автоматизувати всі робочі процеси та побудувати ефективну логістику, орієнтуючись на діючу систему стандартів.

crm onebox

Для чого товарному бізнесу CRM-система

Робота бізнесу в інтернеті неможлива без ефективної логістики та автоматизації рутинних процесів. Використання Voiptime CRM дозволить збільшити конверсію, заздалегідь визначати можливі проблеми та перевести якість обслуговування на новий рівень. Звичайно ці зміни оцінять покупці і ви відмітите зростання прибутку.

Функції CRM-системи для товарки

Функціонал CRM для бізнесу дозволяє з використанням однієї програми оптимізації вирішити всі чи більшість поточних проблем

Обробка замовлень

Як правило, покупців насамперед може не влаштувати якість доставки, збій у процесі комплектації замовлення та інші організаційні моменти. Також знижують якість онлайн-шопінгу неточності в описі товару та невідповідність ціни.

Впровадження в процес онлайн-продажів CRM-системи дозволяє його оптимізувати. Заявка на замовлення, оформлена клієнтом, одразу ж буде додана в систему і завдяки інтеграції з Voiptime Contact Center одразу відбудеться дзвінок клієнту для підтвердження замовлення. Таким чином, зменшується ймовірність помилок, а час, необхідний для обробки замовлення, скорочується.

Планування завдань

Використання CRM-системи дозволяє планувати завдання, спрямовані на взаємодію з клієнтом. Таким чином, можна автоматизувати створення завдань відповідно до поточного етапу продажу.

Інтеграція з поштовими та кур’єрськими службами

Наявність CRM повністю змінює якість роботи магазину. Особливо важлива для покупців можливість вибрати найбільш зручний варіант доставки. Відстежувати доставку можна, використовуючи трек-код, який зможе згенерувати в CRM оператор безпосередньо під час розмови з клієнтом по телефону Крім того, інтеграція VoIPTime CRM з кур’єрськими службами Укрпошта та Нова пошта дозволяє оновлювати статуси замовлення залежно від статусу його доставки.

Детальна аналітика

Зрозуміти, наскільки успішно розвивається ваш магазин, можна лише провівши аналітику. Таким чином, можна отримати дані про «втрату» клієнтів у процесі оформлення замовлення та з’ясувати причини. Можна дізнатися швидкість обробки замовлень та кількість угод на кожному етапі. Крім інформації про торгівлю, аналітика дозволить визначити рівень ефективності роботи співробітників.

Управління товарами та складський облік

CRM для торгівлі має модуль і для базового складського обліку. З його допомогою можна контролювати прихід та розхід товарів, переглядати залишки та списувати їх.

Автоматизація комунікацій

В цілому робота CRM спрямована на автоматизацію всіх процесів, включаючи і автоматизацію комунікацій (надсилання листів, sms, дзвінки). Завдяки вбудованій інтеграції з VoIPTime Contact Center – приймати вхідні дзвінки та здійснювати вихідні дзвінки, надсилати персоналізовані SMS та робити масові розсилки можна в один клік.

CRM – це доступне та сучасне рішення, яке зможе вивести роботу вашої компанії на новий рівень та залучити нових клієнтів. Придбати CRM для товари ви можете на сайті розробника Voiptime