У рейтингу популярності мобільних додатків від агенції Kantar за квітень 2022 року додаток “Дія” у порівнянні з березнем обійшов Privat24, Instagram та Facebook Messenger.
“Зараз охоплення Дії — майже 84% користувачів смартфонів в Україні. Це на 10% більше, ніж було на початку року. Ми вже обігнали в рейтингу Instagram i Facebook Messenger та спостерігаємо впевнений ріст аудиторії”, – заявив Михайло Федоров, міністр цифрової трансформації.
Наразі Дія займає у рейтингу 8 місце.
Безумовними лідерами серед додатків, які мають охоплення більше 98%, є:
- Chrome – 98,9%
- Gmail – 98,8%
- Viber – 98,2%
- YouTube – 98,1%
Динаміка додатків
Telegram за останні місяці суттєво збільшив свою аудиторію (94% у квітні проти 89% у січні 2022 року) та майже наздогнав Facebook за охопленням. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Попри стрімке зростання Telegram, незмінний лідер Viber продовжує залишатися топ-1 серед месенджерів.
У квітні українці стали частіше слухати музику. Додаток YouTube Music вперше потрапив до рейтингу одразу на 18-ту позицію.
TikTok продовжує набувати популярності в Україні. У квітні додаток для створення та перегляду коротких відео піднявся на 16-ту позицію, захопивши прихильність половини мобільних інтернет-користувачів.
Високими темпами зростає популярність додатку Google Pay для безконтактних оплат, яким у квітні користувалися 61% українців. На рівні з цим збільшення використання інтернет-банкінгу (Приват24, monobank та ін.)
З незначною різницею в охопленні до рейтингу потрапили одразу два оператори мобільного зв’язку Київстар (18-те місце) та Vodafone (20-те місце).
Також українці продовжують розв’язувати повсякденні задачі зі смартфона, користуючись послугами Нової пошти, OLX, Uklon Taxi, Сільпо та Helsi.me. Проте нині частота використання подібних додатків знизилася. Відповідно, через події в Україні інтерес користувачів до інтернет-магазинів теж зменшився.